Obserwatorzy

poniedziałek, 11 sierpnia 2014

Stare pudło

Zdobyczne, stare pudło zmieniło oblicze. Zanim je pokażę muszę się przyznać, że pomysł jest podpatrzony u Joasi. Będąc w odwiedzinach zobaczyłam u tej przemiłej osoby tyle pięknych rzeczy, że wróciłam do domu z głową pełną pomysłów i z mnóstwem pozytywnej energii do działania. Niestety rzeczywistość trochę zmodyfikowała moje plany, ale znalazłam troszkę czasu, żeby choć to pudło powstało:) Nie piszę więcej, bo muszę się pakować:( Niestety jutro wracamy do Warszawy, żeby rozpocząć wędrówkę po lekarzach. Koniec wakacji zapowiada się ciężko. Janka czeka poważna operacja nogi. Na razie jednej, a potem zobaczymy. Moje serducho stuka niespokojnie, tak jak serce matki, która martwi się o dziecko. Mam nadzieję, że jakoś to wszystko przetrwamy. Noga ma być unieruchomiona przez około 3 miesiące. A jak potem druga też ... ??? No cóż, mimo wszystko staramy się zachować dobry humor i jasno patrzeć w przyszłość:) Tak naprawdę miał szczęście, że po 4 latach trafiliśmy w końcu do takich lekarzy, którzy poznali się na rzeczy. 
A teraz pudło z demobilu w roli głównej.




Kochani! Dziękuję Wam ślicznie za liczne odwiedziny i miłe komentarze. Wybaczcie też, że mniej mnie teraz u Was ale  trudno mi siadać przed komputerem, bo muszę więcej czasu poświęcać Jankowi.
Ściskam Was wszystkich mocno. Ania

51 komentarzy:

  1. Świetnie ozdobiłaś pudełko. Napis gazetowy i ten motyl to strzał w 10!

    OdpowiedzUsuń
  2. Prześliczne pudło! Dużo zdrówka dla Janka :-) Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale ten napis gazetowy jest świetny! :) Pudełko wygląda genialne :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Pudełko jest bardzo ładne. Chyba skopiuję do innego projektu. Świetny pomysł. Pozdrawiam ciepło życząc zdrowia :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Pudełko cudne. Aniu trzymam kciuki za Janka.
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Aniu pudło jest cudne. Jak są kłopoty zdrowotne w rodzinie nie chce się nic robić i ciężko się zmobilizować. Pasja też często jest odstawiona na bok . Dla każdej matki dziecko duże czy małe jest oczkiem w głowie. Wszystko będzie dobrze i brawo za Wasze optymistyczne myślenie. Trzymaj się , pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  7. Pudło superanckie, a za Janka trzymam kciuki!

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo fajne pudło! Przykro, że synek jest chory, ale na pewno będzie dobrze. Trzymam mocno kciuki :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Trzymam kciuki aby wszystko się udało i Janek wrócił szybko do zdrowia . Pudełko jest piękne :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękne pudło:)) Jankowi życzę zdrowia i trzymam kciuki:)) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetne, zostaje u Ciebie! Zapraszam do mnie. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. Trzymam kciuki za Ciebie i za Janka!!!
    Zdrowia, zdrowienia i zdrówka :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Aniu supr pudełko, Ja jak widzisz do tej pory swojego stolika nie pokazałam:) upał nieźle dał mi w kość. Może w najbliższych dniach wykażę większą aktywność pod warunkiem że migrena mi na to pozwoli, Wiesz coś o tym prawda? Buziaki, wiem że wszystko się dobrze ułoży.

    OdpowiedzUsuń
  14. Uwielbiam gazetowe napisy,więc pudło bardzo przypadło mi do gustu! Kolor i napisy bardzo do siebie pasują.Trzymam kciuki za syna,wszystko będzie dobrze!Uściski:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Aniu, pudło świetne! chyba cos pokombinuje ze swoim :-)
    Trzymam kciuki za Janka
    Pozdrówka ciepłe!

    OdpowiedzUsuń
  16. Kochana, pudełko wyszło cudnie. Bardzo mi się podoba!!!!
    udanego tygodnia Aniu

    OdpowiedzUsuń
  17. Dużo zdrowia dla Jankowej nogi!!!!
    Pudło prześliczne :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Ciekawie zrobione to pudełko. Synowi życzę dużo zdrowia. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Pudło wyszło super, no i jest mój ulubiony druk:). A za syna i niespokojną mamę trzymam mocno kciuki!

    OdpowiedzUsuń
  20. Pudełko jest piękne i z bliskim memu sercu tekstem:)
    Mam nadzieję, że sprawy zdrowotne dobrze się ułożą i oby wszystko skończyło się jak najlepiej.

    OdpowiedzUsuń
  21. Śliczne pudełko. Zdrówka dla syna. Trzymam kciuki żeby operacja się udała.

    OdpowiedzUsuń
  22. pudełeczko jest prześliczne, pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  23. Pudło bardzo solidne, z zamkami, w delikatnym kolorze; dużo pomyślności dla Jasia, żeby skończyły się jego kłopoty ze zdrowiem, a przy okazji i Wasze; pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  24. Pudełko wygląda wspaniale i delikatnie.
    Wszystkiego dobrego i zdrówka dla Was wszystkich:)

    OdpowiedzUsuń
  25. Zmiana doskonała, również przymierzam się do wykonania kilku pudeł w nowej aranżacji.Plan jest gorzej z czasem ale już niedługo będę wolniejsza, pozdrawiam i życzę Ci jeszcze dużo letnich dni

    OdpowiedzUsuń
  26. Świetne! Do tego stopnia świetne, ze odgapię. Mogę? :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Cudna praca :) Wiem coś o tym jak życie zmienia nasze plany. Oby operacja nogi Janka przyniosła oczekiwany efekt. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Trzymam kciuki i wszystko inne, aby operacja Janka się udała:) Bądźcie dzielni:) A pudełko śliczne:) Myślę i gorąco ściskam Was Wszystkich aga

    OdpowiedzUsuń
  29. Trzymam bardzo mocno kciuki !!! I niech Was dobry nastrój nie opuszcza :) A pudło wyczarowałaś bardzo fajne... Podoba mi się...
    Pozdrawiam ciepło :-)

    OdpowiedzUsuń
  30. Pudło eleganckie. Bardzo mi się podoba :) Trzymam kciuki żeby operacja się udała. Życzę Wam dużo zdrowia i pogody ducha.

    OdpowiedzUsuń
  31. Pudło świetne, dobrze,że miałas mimo wszystko natchnienie, zdrówka życzę:)

    OdpowiedzUsuń
  32. pudło pierwsza klasa! Przesyłam dużo zdrówka!! :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Pudło rewelacja. Dużo zdrowia życzę.

    OdpowiedzUsuń
  34. Aniu czy ja Ci mówiłam, że bardzo lubię Twoje prace? ;-) każda jest taka przemyślana i dopracowana, z wielką przyjemnością je oglądam.
    Życzę dużo zdrowia i wytrwałości Wam obojgu!
    Ja też już poznałam kilku lekarzy ortopedów i neurologa, ale od razu udało się dostać z córcią w dobre ręce specjalistów.
    serdeczności!!!

    OdpowiedzUsuń
  35. Piękna renowacja pudła, bardzo elegancko się prezentuje! Życzę pomyślnego leczenia syna, wiem jak w takiej sytuacji stuka serce matki. Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  36. Świetne pudełko.
    Dużo dużo zdróweczka dla Janka. Życzę by szybko było "po"! A potem szybkiej rehabilitacji i powrotu do zdrówka. Obiecuję dziś modlitwę w Waszej intencji. Buziaki mocne ślę i przesyłam dużo pozytywnej energiiiiiiii!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  37. Trudno mi się skupić na tym podziwianiu tego pięknego pudełka gdyż moje myśli uciekają do Ciebie Aniu i Twoich zrozumiałych obaw.
    Najbardziej pragnęłabym teraz Cię przytulić i powiedzieć, że na pewno wszystko będzie dobrze.
    Zapewniam Cię (a tyle mogę), że optymistom wszystko przebiega sprawniej i zdecydowanie lepiej. A TY wiem , że do nich należysz.
    Trzymam kciuki i wierzę w WASZ sukces.
    Buziaków i serdeczności moce posyłam.

    OdpowiedzUsuń
  38. Dużo zdrowia życzę i wierzę z całego serca że wszystko będzie dobrze:)))pudełko bardzo ładne:)))Pozdrawiam serdecznie:))

    OdpowiedzUsuń
  39. Aneczko... musi być dobrze !!!!
    ładne pudełeczko...
    buziak

    OdpowiedzUsuń
  40. Piękne pudełko, w końcu mogę się podpisać, że byłam widziałam, coś mi moja maszyna posłuszeństwa odmówiła, buziaki wielkie, trzymam kciuki za udaną operację :-).

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję pięknie za każde dobre słowo pozostawione w moim Zaciszu:)))