Obserwatorzy

czwartek, 28 sierpnia 2014

Mój potworny nastrój

Koniec wakacji za pasem, a ja wpadłam w potworny nastrój :)  Więc dlaczego się uśmiecham? Bo powodem  mojego potwornego nastroju wcale  nie jest świadomość rychłego powrotu do pracy, tylko . . .  to co teraz szyję:))) A szyję na życzenie Janka. Kto by nie chciał spełnić zachcianek cierpiącego dziecka? 
Janek zaprojektował, a ja wyciągnęłam stary sweter i jakieś inne ścinki i uszyłam dwa przyjacielskie potworki.  Będą zdobiły pokój Janka, który właśnie zaczynamy odnawiać. 
A oto nasi nowi przyjaciele . . .







Niestety zdjęcia też są potworne, ponieważ na razie nie posiadam żadnego aparatu fotograficznego i jestem zmuszona robić je telefonem. Ciekawa jestem jak Wam się podoba wspólny projekt  "mama-syn"?
Pozdrawiam Was cieplutko i zmykam do szkoły na radę. Buziaki. Ania

49 komentarzy:

  1. bardzo pomysłowe są te stworki. Syn i mamusia tworzą niezły twórczy team. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo mi się podobają, myślę że mają w sobie to coś!

    OdpowiedzUsuń
  3. Mnie się bardzo podoba... super Aniu!
    miłego dnia kochana

    OdpowiedzUsuń
  4. One są świetne , wcale nie paskudne tylko zabawne :))
    Interesujące formy wyczarowałś :))

    OdpowiedzUsuń
  5. Jestem pod ogromnym wrażeniem Waszej pomysłowości :-)
    Uściski :-*

    OdpowiedzUsuń
  6. Maskotkowe-potworki, śliczne są:))

    OdpowiedzUsuń
  7. Aniu Pieknie Ci te potworki wyszly :))) Takie wesolutkie ,no Suuper :) Szczesciarz z Twojego synka ,ze ma tak zdolna mame :))) Pozdrawiam Cie Serdecznie :)))

    OdpowiedzUsuń
  8. Zajefajne! Ekstra wspólny projekt :-)
    Kobieto co Ty chcesz od tych zdjęć? Są bardzo dobre.
    Zdrówka dla Was :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetny z Was duet:)))stworki potworki są urocze:)))Pozdrawiam serdecznie:))

    OdpowiedzUsuń
  10. Zabawne są i myślę, ze Janek jest zadowolony. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  11. nawet dość sympatyczne te potworki:) Pozdrawiam z Kuźni Upominków:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ale wymyślne, bujną wyobraźnię ma Janek i zdolną mamę:)

    OdpowiedzUsuń
  13. nie są bardzo potworne te potworki ;) wyglądają sympatycznie :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Aniu, tworzycie z Jankiem idealny duet - jego projekt a Twoje wykonanie to perfekcja. Ja czekam na kolejne Wasze prace ).
    Dziękuję Aniu, że do mnie zajrzałaś i jak zawsze zapraszam- Marta )

    OdpowiedzUsuń
  15. rewelacja, takie inne, nietuzinkowe !!!! fantastyczne

    OdpowiedzUsuń
  16. No i jak tu się nie pokusić o stwierdzenie że "niedaleko spada jabłko od jabłoni". Dla mnie potworki są fantastyczne:))

    OdpowiedzUsuń
  17. Dla mnie też te śmieszne potworki są fantastyczne, chciałoby się je chwycić i w te w wystające kiełki pocałować:) Zdolniachy z Was obojga... Dziękuję Ci za odwiedziny, bardzo mi się wszystko u Ciebie podoba i będę z wielką przyjemnością zaglądać!!!

    OdpowiedzUsuń
  18. ...bardzo się podobają. Jestem fanem twoich robótek a i szczęśliwym posiadaczem. Każdy kto wchodzi podziwia je. Pikne jak nie wim co... :))

    OdpowiedzUsuń
  19. Zdjęcia są fajne, i wesołe! Nie widać na nich złego nastroju, powiedziałabym bardziej widać coś w rodzaju przekory :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Takie urocze te potworki, że nastrój powinien się przy nich poprawić a nie popsuć :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Współpraca z synem bardzo dobrze ci idzie, potworki są cudowne.
    Życzę dalszej udanej współpracy :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Niby diabełki a takie rozkoszne, bardzo mi się podobają, bo mają to ,,coś'' w sobie, pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  23. Bardzo, ale to bardzo pomysłowe. Hand made jednak nie zna granic!
    Potworki są super!
    Dziękuje za rewizytę u mnie :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Potwornie fajne te stworki. Bardzo mi się podobają :-)

    OdpowiedzUsuń
  25. ...Na zakończenie dnia,
    pozdrowienia dwa.
    Jedno cieplutkie i milutkie,
    drugie rozkoszne i słodziutkie...

    ¯*•. CUDOWNEGO WIECZORU
    ...*•-•* SPOKOJNEJ NOCY
    ……. .•*..*SŁODKICH SNÓW

    OdpowiedzUsuń
  26. nie takie straszne, jeden nawet pod boki się podpiera

    OdpowiedzUsuń
  27. Super potworki! Z Janka to niezły projektant jest :-)

    OdpowiedzUsuń
  28. Ha...te potworki aż proszą się, żeby je przytulić, uśmiech mają mało złowieszczy :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Mało potworne te potwory, takie raczej sympatyczne na szczęście. Czego się nie robi dla dzieci? ale najfajniejsze robić z dziećmi.:)

    OdpowiedzUsuń
  30. Świetne potworki, ale myśle,że każde dziecko by się w nich zakochało :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Potworki są potwornie sympatyczne. Pracowałam w szkole przez dłuższy czas ,koniec wakacji i początek roku nigdy nie nastrajał mnie mile. Niestety wszystko co przyjemne i dobre szybko mija, ale na pocieszenie - za rok znowu będą wakacje. Pozdrawiam Aniu serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  32. Potworki widać zadowolone z życia, więc mam nadzieję, że synek też wraca do formy. Ja już w pracy od tygodnia - mam rozruch stopniowy ;). Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  33. Szalone potworki ;) ciekawie wyglądają ;)

    OdpowiedzUsuń
  34. Twoje uszytki to dowód, że potworki też mają serca:) Urocze są:)

    OdpowiedzUsuń
  35. Potworne te Wasze potworki :) Dobry z Was team, twórzcie dalej :)
    A jak Janek się czuje?

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję pięknie za każde dobre słowo pozostawione w moim Zaciszu:)))