Obserwatorzy

niedziela, 5 października 2014

Jeszcze trochę dekoracji

Z robótkowaniem nadal jestem w tyle i chyba nieprędko coś się w tej materii zmieni. Choć ręce mnie swędzą do działania, czasu niestety bardzo mało. W wolnych, króciutkich chwilach coś tam przestawiam na półkach i  udaję, że tworzę "wielkie dekoracyjne aranżacje":) Ostatnia taka właśnie działalność zakończyła się nową dekoracją na komodzie. Wykorzystałam do niej różne rzeczy, które stały w innych miejscach w domu. Stare świeczniki pomalowałam na szaro i postarzyłam (kiedyś były brązowe), dodałam klatkę z kwiatkiem i ostatnio zakupiony na starociach świecznik ze szklanym kielichem (35 zł, chyba nie przepłaciłam?) A oto co powstało . . .






 

. . .  i jeszcze moja jesienna mgiełka:)





 Cudem nie jest, ale jest moja więc ją lubię:)))  Otulam nią szyję i wyruszam na jesienny słoneczny spacer:) Wam również życzę miłej i udanej niedzieli. Ściskam. Ania










46 komentarzy:

  1. Aniu Twoje dekoracje są piękne a ta klatka z kwiatem wręcz cudowna, coś z tym czasem się dzieje, bo wszyscy narzekają na jego brak, chyba za szybko żyjemy:) pozdrawiam niedzielnie:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mgiełka jest cudowna, lekka, zwiewna, lubię takie proste, a jednocześnie eleganckie rzeczy. Kwiatek w klatce jest uroczy. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. klatka śliczna, w ogóle bardzo ładnie to wszystko skomponowałaś... a mgiełka marzenie!

    ps. zapraszam na moje candy:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajne ciepełko:)pozdrawiam Cie Aniu serdecznie:))))

    OdpowiedzUsuń
  5. Ta jesienna mgiełka jesy cudowna a twoje drobiazgi cudowne - buziaki ślę Marii

    OdpowiedzUsuń
  6. rzeczywiscie prawdziwa mgiełka utkana z wełenki, śliczna;-))) ta klateczka tez bardzo mi sie podoba.p.s myślę ze za świecznik nie przepłaciłas bo jest bardzo fajny!!

    OdpowiedzUsuń
  7. Pięknie! świecznik super :) U mnie też pierwsze jesienne dekoracje dopiero się pojawiają:)Bardzo podobają mi się takie chusty ,ale nie mam zielonego pojęcia jak się do takiej zabrać:( Chyba sobie zamówię u którejś dziewczyny ,która potrafi tworzyć takie cudeńka:)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Powstała piękne i niezwykła dekoracja:))ja też lubię dekorować dom i chętnie podpatruję:)))mgiełka śliczna i cieplutka:))Pozdrawiam i miłego spaceru życzę:))

    OdpowiedzUsuń
  9. Pięknie dekorujesz domek :) A chusta bajeczna :) Miłej niedzieli :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękne świeczniki, i cudna cała aranżacja!
    Nie mogę się nadziwić jak Ty potrafisz "zaczarować" stare rzeczy i dać im nowe życie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Piekny kacik sobie sprawilas :))) Suuper razem wszystko wyglada :) Chusta jest Cuudna i wazne ,ze masz czym sie owinac :)) Pozdrawiam Cie Serdecznie :) Buziaki :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Jeżeli to jest "nicnierobienie", to ja jestem radziecka baletnica (a uwierz mi, nie jestem!!!). Ty w przelocie tworzysz dzieła sztuki, bo inaczej nie nazwę tej aranżacji. Wszystkie elementy są tak wkomponowane wzajemnie w siebie, że osobno niemożliwe, żeby istniały....a mgiełka ma zapach miętówek, który uwielbiam :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja mam podobnie, wciąż coś zmieniam, i przemalowywuję, ostatnio na biało;) Szal piękny, tylko się nim otulać na te zimne wieczory:)))) Pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Świecznik szczególnej urody jest,więc cena nie gra roli:))))Piękny!
    Klateczki uwielbiam,więc Twoje dekoracje są w moim guście.
    Chusta na szczęście jeszcze niepotrzebna tak jest cieplutko,ale musi w końcu "iść"na spacerek,by pokazać swoją urodę:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Aniu, piękna aranżacja, a świecznik rewelka. No i oczywiście chusta, może skromna ale jaka cieplutka i milutka :)
    Pozdrawiam Dorota

    OdpowiedzUsuń
  16. Śliczna kompozycja Ci wyszła z tego "udawania". Właśnie wróciłam ze spaceru i żałuję, że takiej cieplutkiej mgiełki pod szyją nie miałam bo mimo przygrzewającego pięknie słoneczka, czuć niestety jesienne chłody.

    OdpowiedzUsuń
  17. Piękny świecznik, cena może nie mała, ale warto było.

    OdpowiedzUsuń
  18. Pięknie zaaranżowałaś komodę , niestety czasami brak czasu. Kiedyś miałam manię częstego przestawiania mebli ale już mi przeszlo. Miłego spaceru w delikatnym otulaczu , pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  19. Pięknie to zrobiłaś. Aniu nic się nie stało ale ja mam na imię Zosia a nie Ola, chociaż Ola też jest piękne imię.Pozdrawiam serdecznie Zosia.

    OdpowiedzUsuń
  20. Aniu jak wprawna dekoratorka wnętrz, tu przestawiłam, tam coś przemalowałam a efekt zniewalający:)

    OdpowiedzUsuń
  21. Dekoracja fantastyczna, zazdroszczę pomysłów :)

    OdpowiedzUsuń
  22. dekoracje śliczne... a mgiełka... urocza...
    pozdrawiam Aneczko

    OdpowiedzUsuń
  23. Aniu najważniejsze, że jesteś i dzielnie ozdabiasz swoje gniazdko :-))) na pewno na większe prace też przyjdzie czas :-)
    uściski przesyłam :-)))

    OdpowiedzUsuń
  24. Dekoracje śliczne.Ten kielich ,świecznik uroczy.A ta mgiełka jest cudowna.Cóż za przepiękny kolorek.
    Ściskam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  25. Uwielbiam te "klateczkowe"dekoracje.
    No niestety, nie zawsze jest możliwość i czas na zrobienie czegoś dużego, ale małe też cieszy.:) U mnie też rozpoczęte malowanie łóżka i fotela...Aż smutno, kiedy na nie patrzę.Nawał pracy...
    Pozdrawiam cieplutko.:) A chusta piękna i kolor śliczny.:)

    OdpowiedzUsuń
  26. Aniu, dekorację fajne i klimatyczne ale szalo- mgiełka,
    jak dla mnie pobiła wszystko - wygląda na taką miłą i delikatną,
    że nic tylko ja przytulać :)
    Pozdrawiam Marta.

    OdpowiedzUsuń
  27. Piękna aranżacja i ciekawa mgiełka! pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  28. ujęła mnie świeca w szkle, wygląda pięknie !

    OdpowiedzUsuń
  29. Ach jakie ładne dekoracje w domu, mgiełka też jest dekoracyjna:)

    OdpowiedzUsuń
  30. Przepiękne dekoracje,a mgiełka mnie zachwyciła.

    OdpowiedzUsuń
  31. Oj chyba nie przepłaciłaś, bo jest śliczny, wszystko pasuje do siebie i jest urocze.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  32. Ślicznie tu u Ciebie, chyba zagoszczę dłużej :)). Pozdrawiam. Bogusia

    OdpowiedzUsuń
  33. Śliczna aranżacja i cudny klimacik u Ciebie, spodobało mi się, dlatego też zostaję !
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Wiatj Aniu, bardzo mi się podobają kwiaty w klatkach odkąd przez przypadek, myjąc okna postawiłam klatkę z papużkami obok juki i liście malowniczo wypełniły środek klatki. Twoja klateczka jest mniejsza, ale ma bardzo dużo uroku :)
    Dziekuję za odwiedziny u mnie i pozdrawiam, Efka

    OdpowiedzUsuń
  35. Dziękuję za odwiedziny. Cieszę się, że się rozgościłaś :) Skorzystałam z zaproszenia i pozwiedzałam Twój blog. Moja decyzja - zostaję na dłużej.
    A teraz kilka słów o dekoracji - jest piękna - taka stonowana, taka jak lubię. Mgiełka jak prawdziwa mgiełka - na każdym zdjęciu ma inny odcień :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Prześliczna klatka. Uwielbiam takie klimatyczne dekoracje.

    OdpowiedzUsuń
  37. Zamknęłaś kwiatka w klatce?? Czyżby próbował uciec?? ;-)))
    Lubię podglądać Twój świat Aniu bo choć... szary ;-))) zawsze jest piękny i ciepły Emanuje z niego miłość ;-)))
    Mgiełka jest w moim ulubionym kolorze - baaardzo mi się podoba - bardzo bardzo
    Pozdrawiam cieplutko - jesiennie

    OdpowiedzUsuń
  38. Cudna dekoracja, uwielbiam takie klatki, a ta "mgiełka jesienna jest genialna, uwielbiam takie kolory, przejrzystości! Pozdrawiam ciepło!

    OdpowiedzUsuń
  39. Pisałam kilka razy komentarz i już sama nie wiem, czy to w końcu poszło czy nie bo co chwilę jakiś dziwny błąd mi wyskakiwał....eeeech..złośliwość rzeczy martwych:/
    Cudnie u Ciebie jak zawsze:) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  40. Superowa klateczka, sama na taką choruje ale one mają konkretne ceny

    OdpowiedzUsuń
  41. Fajna chusta na pewno milutka i mięciutka. Dekoracja piękna.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję pięknie za każde dobre słowo pozostawione w moim Zaciszu:)))