Obserwatorzy

niedziela, 24 sierpnia 2014

Bukiet dla młodej pary

Kochani,
funkcjonuję teraz w domu jako sanitariuszka Marusia, obsługująca rannego Janka:))) Na nic czasu nie ma :( Ale zdołałam na bazie wcześniej uszytych sercowych kociaków przygotować bukiet dla młodej pary. Kociaki zostały połączone złotą obrączką z tasiemki, z wypisanym pamiątkowym napisem (imiona i data ślubu). Z tak wykonanym bukietem udaliśmy się z mężem na ślub kolegi naszego starszego syna.  Przez wiele lat chłopcy razem wiosłowali w Warszawskim Towarzystwie Wioślarskim zdobywając medale. Aż trudno czasem uwierzyć, że czas tak szybko mija. Dobrze, ze są miłe wspomnienia. 
A oto bukiet...
Niestety zdjęcia kiepskie, bo robiłam  naprędce przed samym wyjściem, telefonem.
Pozdrawiam cieplutko. Ania

20 komentarzy:

  1. Jestem pewna, że młoda para była zachwycona:-) Przepiękny...
    Miłego i radosnego tygodnia Aniu:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Tak mi przykro.Napisałam pod poprzednim postem komentarz i widzę ,że go niema.Powinien być na końcu:((( Zapewne to ja coś musiałam źle zrobić.Bo nie mam ostatnio problemów komputerowych.
    Oczywiście wyrażałam radość , że operacja jest za WAMI. Życzę teraz jak najszybszego powrotu do pełnej sprawności.:)))
    Bukiet bardzo pomysłowy i ładny. Zapewne bardzo się spodobał.
    Ściskam Sanitariuszkę i pozdrawiam serdecznie Rekonwalescenta.

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudny prezent ślubny, będzie dla Młodych uroczą pamiątką:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bukiet świetny, a nie zapominaj,że Marusia to dla Janka tańczyła, w lesie chyba wokół drzew, więc jak chcesz żeby wracał do zdrowia.....:))

    OdpowiedzUsuń
  5. Super pomysł ....Nie majak rękodzieło w prezencie.....Pozdrawiam pa....

    OdpowiedzUsuń
  6. Młodzi z pewnościa byli zachwyceni!!! Cudny bukiecik:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękny:)))młoda para na pewno sie ucieszyła:))Pozdrawiam serdecznie:))

    OdpowiedzUsuń
  8. Sliczny bukiet Ci wyszedl :)) Pozdrawiam Cie Serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękny bukiet, zresztą nie mogło być inaczej, bo Twoja fantazja nie zna granic. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetny pomysł na bukiet/prezent ślubny :-). Pozdrawiam i Ciebie i Twojego męża :-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo fajny pomysł! Kwiaty zwiędną a kotki zostaną :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Uroczo to wygląda,a kotki są słodkie ♥Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję pięknie za każde dobre słowo pozostawione w moim Zaciszu:)))