Obserwatorzy

środa, 2 stycznia 2013

???

Czasem wydaje mi się, że życie jest jak puszka Pandory, którą otwieramy przychodząc na świat.  Co przyniesie Nowy Rok, któż to wie? Tyle cudownych życzeń dostałam od Was:  Za wszystkie z serca dziękuję i mam nadzieję, że choć malutka ich część spełni się. Ja ruszam w ten rok " gotowa do boju, choć pełna wątpliwości" :))) Dziś w lepszym nastroju zapalam płomyk nadziei, życząc aby rozświetlał i ocieplał nie tylko moje dni, ale także wszystkich Was, którzy trwają ze mną  po mimo moich upadków. Dzięki za wszystko. Jesteście bardzo ważni w moim życiu:)






A to coś,  do wyeksponowania świecy zrobiłam ze starej ramy, kawałka deski i kupionego w SH za 10 złoty anielskiego kinkietu. I to by było na tyle. Zebrałam siły witalne i mam nadzieję, że dziś zacznę odrabiać zaległości świąteczne u Was. Przypominam jeszcze o moim candy, które trwa do 16 stycznia. Pozdrawiam cieplutko. Ania:)

47 komentarzy:

  1. Swiecznik jest piekny.
    Bardzo lubie swiatło swiec ,swieczniki tez automatycznie.
    A watpliwosci z nadchodzacy rokiem ,chyba ma kazdy.
    To obawa przed nieznanym,ale myslmy pozytywnie TO BEDZIE DOBRY ROK.
    I tego Ci zycze z calego serca,pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Świecznik cudowny!

    Na ten Nowy Rok 2013 życzę Ci wszelkiej pomyślności, radości, pięknych chwil, miłości, dobrej przyjaźni, uśmiechu, spełnienia marzeń i nadziei, zdrowia oraz wiele inspiracji i twórczych pomysłów!

    Ślę ciepłe pozdrowienia z uśmiechem serca i nutką zimowego słoneczka.Pięknych chwil życzę!
    *
    Peninia ♥

    http://peniniaart.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Świecznik piękny :)Spełnienia marzeń w Nowym Roku :)))

    OdpowiedzUsuń
  4. Wszystkiego co najlepsze na ten Nowy Rok!!
    Pozdrawiam Alex:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Rok się zaczął i trzeba będzie brać co nam da:))najważniejsze żeby się nie zniechęcać przy małych potknięciach:)))świecznik jest śliczny,bardzo mi się podoba:))Pozdrawiam i dobrego Nowego Roku życzę

    OdpowiedzUsuń
  6. Aniu,przecudnie udał Ci się świecznik.Masz w domku iście zamkowy nastrój!Podziwiam,kiedy ktoś potrafi zrobić coś z prawie niczego.
    W nowym roku zyczę Ci,żeby wszystko szło po Twojej myśli,żeby zdrówko dopisało i znalazł się czas na blogowanie.

    OdpowiedzUsuń
  7. piękną dekorację poczyniłaś Aniu !!!

    OdpowiedzUsuń
  8. Wszystkiego Dobrego w Nowym roku.

    OdpowiedzUsuń
  9. Wspaniały świecznik:))Dobrego roku:))

    OdpowiedzUsuń
  10. Mam przyjaciela,który mawia:
    Nikt nie ma lepiej...tylko inaczej...
    Staram się pamiętać,że zawsze ktoś jest przede mną...
    ale i za mną...;)
    To o czym marzysz...niech się spełni...
    Pozdrawiam noworocznie...
    Ciepło światełko zabieram z sobą...
    Piękna dekoracja...

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękne Aniu to Twoje światełko nadziei ;)
    Ja nie lubię żadnych podsumowań,nie robię sobie niczego takiego...chyba po prostu lepiej żyć ;) KTOŚ kiedyś mnie podsumuje,ale na to jeszcze czas.
    Aniu,życzę Ci aby ten rok nie miał nic wspólnego z upadkami.Życzę Ci wszystkiego co najlepsze i najpiękniejsze!
    ula

    OdpowiedzUsuń
  12. Samych pogodnych chwil w Nowym Roku♥Piękne światełko♥

    OdpowiedzUsuń
  13. Aniu zgadzam się z tym co piszesz.Światełko jest śliczne:)Jesteś bardzo pomysłową kobietką:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Dziękuję za troszeczkę płomyka nadziei, też mi się przyda ocieplić moje dni :). Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  15. Pandorę pogoń miotłą razem z tą jej puszką:))) Lepiej czerpać z rogu obfitości, czego Ci serdecznie życzę w Nowym Roku:)))
    P.S. Kinkiet przepiękny:))

    OdpowiedzUsuń
  16. Nie masz pojecia ,jak bardzo podoba mi sie ten swiecznik !
    Jest tak bardzo w moim stylu......Gratulacje !Podziwiam Aniu!
    Moc serdecznych usciskow posylam !

    OdpowiedzUsuń
  17. Wszystkiego dobrego w Nowym roku :)duzo zdrowia ,szczęscia i wszelkiej pomyslności :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Wszystkiego co naj naj Ci życzę!
    Lecę na Candy:-)

    OdpowiedzUsuń
  19. Dziękuję za życzenia!
    Wszystkiego NAJ - wielu natchnień i pomysłów w obecnie na panującym 2013 Roku!
    Kordian

    OdpowiedzUsuń
  20. wszystkiego najlepszego w Nowym Roku zapiszę blog już wróciłam z nowym blogiem do was.

    OdpowiedzUsuń
  21. witaj znalazłam Twój blog i jestem zachwycona...czy mogłabyś objaśnić co oznacza SH czyli gdzie kupiłaś aniołka?:)pozdrawiam Justyna

    OdpowiedzUsuń
  22. ale jestem ciemna masa:)nie wierzę po prostu co prawda do mojego sklepu nie kupuję niesortu i nie mam towaru na wagę więc nie trafiam na takie rzeczy ale i tak jestem w szoku

    OdpowiedzUsuń
  23. Piękności wyjątkowe stworzyłaś ;-) Wszystkiego najlepszego w Nowym Roku. Mnóstwa tak pięknych i kreatywnych pomysłów. Całusy posyłam ,Grzegorz.

    OdpowiedzUsuń
  24. Wszystkiego najlepszego w Nowym Roku!
    Niech Wam się spełni...

    OdpowiedzUsuń
  25. Piękny,stylowy i pomysłowy świecznik a światłość i ciepło potrzebne będą jak zwykle, więc niech nam przyświeca i ociepla ten nowy rok najlepiej przez cały rok.

    OdpowiedzUsuń
  26. Aniu! Piękną ozdobę stworzyłaś:). Gdzie wisi (stoi)?
    Życzę Ci dobrego, pełnego radości i wspaniałych dni Roku.
    I żeby upadków u nim nie było.....
    A propos świec - uważam bardzo przy topieniu (tak mi się przynajmniej zdaje). Ale Twoja przygoda będzie dla mnie przestrogą, zwłaszcza, że zdarza mi się dużo różnych i dziwnych wpadek....
    Ściskam Cie mocno!

    OdpowiedzUsuń
  27. przyszłam na chwilę
    razem przywitać niedzielę
    u mnie mokro i chłodno
    życzę miłego dnia
    i serdeczne pozdrowienia.

    OdpowiedzUsuń
  28. Wpadałam się odwdzięczyć za komentarz i przepadłam. Więc zostanę z wielką przyjemnością. Pozdrawiam i życzę najlepszego w Nowym Roku.

    OdpowiedzUsuń
  29. Ale piekny ten swiecznik, bardzo mi sie podoba;) Zycze samych radosci w Nowym Roku

    OdpowiedzUsuń
  30. Aniu, oby ten płomyk świecił tak pięknie przez cały rok - tego życzę Tobie i nam wszystkim :) Oprawę dla nie niego zrobiłaś uroczą. Pozdrawiam Marta

    OdpowiedzUsuń
  31. Aniu Twój promyczek nadziei zapraszam i do mnie, bo hm.... nie umiem polubić 13. Wiem, wiem, że to jest irracjonalne a może i głupie, ale jest...

    OdpowiedzUsuń
  32. Witam serdecznie Aniu:)Świecznik jest uroczy.A komentarzem u mnie mnie rozczuliłaś.Przecież i mnie zdarza się ostatnio znikać w świecie wirtualnym nieraz na dłużej.
    Ważne ,że wszystko w porządku.A jak jeszcze jest taka potrzeba, to odpocznij sobie porządnie.
    Moc serdeczności Ci posyłam.

    OdpowiedzUsuń
  33. witam wieczorem
    ciepłym nastrojem.

    OdpowiedzUsuń
  34. Ślicznie skomponowałaś tą dekorację! Ta zapalona świeca prezentuje się fantastycznie :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Ta ramka i świeca wyglądają magicznie i tajemniczo. Wszystkiego dobrego Aniu w Nowym Roku:)))

    OdpowiedzUsuń
  36. Wszystkiego dobrego w Nowym Roku :) Dekoracja piękna i pomysłowa-pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  37. Witam w niedzielę
    przyszłam na chwilę
    u mnie świeci słoneczko
    i mały jest mrozek
    pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  38. Jak tu ślicznie u Ciebie :) świecznik całkiem w moim stylu, rewelacja! Dziękuję za odwiedzinki i zapraszam częściej :)

    OdpowiedzUsuń
  39. Aniu fajne rzeczy tworzysz ....Bardzo mi się u ciebie podoba ...Będę zaglądać.... Buziaki pa...

    OdpowiedzUsuń
  40. Ale cudo stworzyłaś !!!...uwielbiam takie klimaty :)

    OdpowiedzUsuń
  41. Pięknie się to wszystko razem komponuje! :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję pięknie za każde dobre słowo pozostawione w moim Zaciszu:)))