Obserwatorzy

poniedziałek, 8 lipca 2013

Błogie leniuchowanie

Teraźniejszość nie sprzyja robótkowaniu :(  Sporo różnych, ważkich spraw rodzinnych i jeszcze szkolnych  powoduje, że nie mogę oddać się mojej pasji tworzenia.  Troszkę różności pozaczynałam i nie mogę skończyć :( Staram się więc odpocząć w wolnej chwili  i nabrać sił, by wkrótce wrócić  do mojej zacisznej pracowni. A odpoczywam wieczorami na moim tarasie czytając książkę:) O dziwo komary nie bardzo dokuczają:)   Czytam obecnie "Cacko" pani Krystyny Sienkiewicz. Byłam pod koniec czerwca na spotkaniu z autorką. Świetnie się bawiłam i z wielką przyjemnością oddaję się teraz  lekturze. Lubię takie książki wspomnieniowe:)




Co jeszcze robię?  Przemykam po moim ogrodzie i zachwycam się kwiatami:)







Myślę, ze pod koniec tygodnia będę już mogła  pokazać  coś nowego:)  Pozdrawiam cieplutko i dziękuję, że do mnie zaglądacie. Miłego tygodnia życzę. Ania

33 komentarze:

  1. Ja się pozachwycałam też Twoimi kwiatami i tarasem. Szkoda, że groszku w tym roku sobie nie posiałam .
    Pozdrawiam upalnie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Aniu a ja myślałam że my się dzisiaj spotykamy:))) buziaki i do zobaczenia odpoczywaj i działaj twórczo.

    OdpowiedzUsuń
  3. O, jak słodko poleniuchować na takim tarasie z nogami na stole. Pozdrawiam słonecznie.

    OdpowiedzUsuń
  4. W pięknym otoczeniu sił nabierasz więc z pewnością Ci się uda ...:) Groszek pachnący wspomnienie mojego dzieciństwa...Cudnie miło popatrzeć miło powzdychać. Miłej lektury pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  5. Tworzenie może poczekać, odpoczynek i dobra lektura są warte porzucenia na jakiś czas robótek:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Życzę miłego odpoczynku ! Ogród wspaniały !
    Dziękuję za odwiedziny i pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  7. Też lubię wspominkowe czytadła:)a kwiaty o tej porze najpiękniejsze!

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękny taras i kwiaty przepięknie kwitną.Miłej lektury życzę.Książka na pewno jest ciekawa bo sama pani Krystyna Sienkiewicz jest wspaniałą osobą pełną optymizmu mimo choroby która ją dopadła.Pozdrawiam i miłego wypoczynku.

    OdpowiedzUsuń
  9. Ależ masz ucztę dla zmysłów! Książka, piękny pled, kwiaty. Groszek pachnący uwielbiam, niestety w tym roku nie mam, zazdroszczę :-)
    Uściski!

    OdpowiedzUsuń
  10. ...dzięki za odwiedziny, o Ślesinie będzie dzisiaj, tak myślę wszystko zależy od nawału pracy. Książka zapowiada się ciekawie, trzeba będzie zajrzeć do biblioteki. Pozdrawiam...

    OdpowiedzUsuń
  11. Odpoczywaj, na tak fajnym tarasie to nie trudno, łap siły i chwal się Twoimi pracami.Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. Aniu kochana poprzemykałabym z Tobą po tak cudnym ogrodzie, na tarasie posiedziała z kawką...widzę wspaniały pokrowiec na leżak :)))
    Buziaki posyłam :*

    OdpowiedzUsuń
  13. Odpoczynek jest potrzebny....A w takim otoczeniu to na pewno super się wypoczywa...Pa...

    OdpowiedzUsuń
  14. cudny kocyk ... milutkiego odpoczynku życze pozdrawiam ciepluteńko

    OdpowiedzUsuń
  15. Aniu, naprawdę i zacisznie, i ślicznie u Ciebie:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękne kwiaty w ich towarzystwie można miło odpoczywać.Lubię książki pani Krystyny Sienkiewicz,"Cacko"już przeczytałam.Życzę Tobie miłej lektury.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  17. Aniu, jak pięknie u Ciebie! Odpoczynek w tak urokliwym miejscu fantastyczny i jeszcze bardzo ciekawa książka...
    Pozdrawiam serdecznie:)))

    OdpowiedzUsuń
  18. życzę ciekawej lektury.Kwiaty masz sliczne,pozdrawiam;))

    OdpowiedzUsuń
  19. masz przepiękne kwiaty w ogrodzie :) zazdroszczę Ci takiego relaksu, u mnie wciąż malowanie ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Prześliczny taras i cudne kwiaty! Bardzo pięknie tu u Ciebie! Dziękuję za odwiedzinki i miłe słowa. Serdecznie pozdrawiam i w wolnej chwili zapraszam do mnie na candy.

    OdpowiedzUsuń
  21. Czytaj, podziwiaj kwiaty i odpoczywaj :)))

    OdpowiedzUsuń
  22. Błogo jest leniuchować, a wśród pięknych kwiatów tym bardziej pozdrawiam Dusia

    OdpowiedzUsuń
  23. I ja bym się zachwycała takimi wspaniałymi i pięknymi kwiatkami i kolorkami w ogrodzie;-)
    I ja sobie nie odmawiam leniuchowania, bo po to są wakacje;)
    Pozdrawiam
    uściski
    Natalia

    OdpowiedzUsuń
  24. jestem miłośniczką P. Sienkiewicz ...
    Aniu - masz czym się zachwycać... kwiaciorki cudniste

    OdpowiedzUsuń
  25. Aniu zazdraszczam tego pledu na wypoczywanie :P

    zajrzyj do mnie kochana

    OdpowiedzUsuń
  26. Uwielbiam kwiaty, więc chętnie pospacerowałam sobie po Twoim ogródku.Miłego leniuchowania :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Aniu no taras to Ty masz superaśny, tylko na nim siedzieć i czytać, a taki spacer po ogrodzie...aż piękne te różowe róże.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję pięknie za każde dobre słowo pozostawione w moim Zaciszu:)))