Obserwatorzy

sobota, 28 stycznia 2012

Chwila prawdy...

... ale najpierw chciałabym Wam pokazać słodziaki, które dostałam od Moniki.  Każdy cukiereczek już
 zajął swoje miejsce i cieszy  moje oczy.



Moniko dziękuję Ci bardzo, wszystko jest naprawdę śliczne.
A teraz zapowiedziana chwila prawdy. Ponieważ zbliża się rok odkąd założyłam swojego bloga i znęcam się nad Wami moimi postami, ogłaszam moje pierwsze (mam nadzieję, że nie ostatnie) candy urodzinowe.  Oto banerek do pobrania, dla Tych którzy chcą się pobawić.


A do wzięcia jest Czerwonolicy Śpioszek (i to jest pułapka, zobaczymy czy naprawdę się podobał :) oraz babeczka. Oczywiście jeszcze coś dołożę. 
A teraz zasady. Ponieważ bardzo bym chciała nagrodzić Tych, którzy dzielnie mnie obserwują i wytrzymują ze mną, zapraszam do zabawy przede wszystkim moich obserwatorów. Bardzo proszę ustawiać się w kolejce jeśli macie ochotę, dodając komentarz pod postem i podlinkować zdjęcie na swoim blogu. Jejku robię to pierwszy raz więc nie wiem czy wszystko już napisałam?
Ponieważ mam teraz stres, uciekam i zostawiam Was z tym dylematem ... bawić się, czy nie bawić.
Przesyłam moc cieplutkich pozdrowień na mroźny weekend i buziaki. Ania:)

126 komentarzy:

  1. Aniu! Nadrabiam zaległości:)- zdjęcia w kapeluszu są świetne!
    I nigdzie nie uciekaj, wracaj tu zaraz! Oczywiście zapisuję się z ochotą (i szybko, bo na pewno będzie długachna kolejka:). Gratulacje z okazji roczku i buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja też staję w kolejce i liczę na szczęście:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ha...a pisałam wcześniej, że sama chciałabym takie mieć wdzianko...hihi
    więc jestem i bez żadnego dylematu szybciutko zapisuję się na słodziaka !!!
    jest cudny Aniu !

    OdpowiedzUsuń
  4. O! Daję sobie szansę, zapisując się ! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Zapisuję się z wielką ochotą.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  6. Z przyjemnością się zapisuję, bo mnie zachwycił od pierwszego wejrzenia ten zarumieniony słodziak :)

    OdpowiedzUsuń
  7. ja tez zapisuje sie szybciutko, wlasnie otworzylam oczy bo tu wczesnie rano a tu taki spioszek do wygrania!!! gratulacje rocznicowe i usciski!

    OdpowiedzUsuń
  8. Zapisuję się w kolejce do słodziaka co umili samotność mojej podusi :)

    OdpowiedzUsuń
  9. super pięknie śliczne prezenty

    OdpowiedzUsuń
  10. Najpierw zajęłam się TWOIM banerkiem na moim blogu ,ogarnęłam wzrokiem swoją pracownię znalazłam miejsce dla Śpioszka a teraz przyszła pora na komentarz.Ponieważ wszystko już zorganizowałam bedę cierpliwie czekać na wyniki.
    Pozdrawiam Ewa.

    OdpowiedzUsuń
  11. Aniu, no nie. Tym czerwonym licom oprzeć się nie można :) Się zapisuję oczywiście :)) I pozdrawiam mocno

    Ada

    OdpowiedzUsuń
  12. Z chęcią ustawiam się w kolejeczce po takiego słodziaka :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapraszam również do mnie na candy i do zabawy w seriale :-)

      Usuń
  13. Aniu ! ja bym się zapisała z chęcią ale nie umiem wstawiać linków tak ,żeby były aktywne!!!jakbyś znalazła chwilkę i mi gdzieś podpowiedziała.Tylko nie uciekaj!!!!!!!!!!!!!!tak mi się podoba ta przytulanka!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dodaj gadżet - z listy wybierz "Zdjecie" - tytuł, url do posta Ani, a niżej wybrać "Z internetu" i wstawić url do candowego obrazka czyli http://2.bp.blogspot.com/-EX9z1IbFq3Y/TyPTRn3CNhI/AAAAAAAABnQ/Mq7z38WoZwM/s1600/c3.jpg, albo skopiowac obrazek na własny komputer i dodać w pierwszej opcji.
      I już :)

      Usuń
  14. Ja chcę Anioła! :D Sama próbowałam z zającem i o rany - poddałam się :)
    Problem w tym, że obserwuję sobie cichutko na jednym koncie, a "słodziaki" dopisuję zwykle na dzieciowym :)
    Ale może być obserwowanie podwójne :D

    iimajka/Baba ze wsi

    OdpowiedzUsuń
  15. Dylematu niet, ustawiam się także po tego milutkiego śpioszka i pozdrawiam mile!

    OdpowiedzUsuń
  16. Jako, że ze mnie trochę takie duże dziecko, to chętnie się pobawię :)Chociaż czasem o tym zapominam...a naprawdę warto czasem cofnąć się w czasie do tego beztroskiego życia, jakie było w dzieciństwie :)
    Pozdrawiam z mroźnej krainy :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Jaki słodki śpioszek!!! Zatem i ja ustawiam się w kolejce, bo mam na tego śpioszka wielką ochotę...
    Pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Jako, że i ja jestem śpioszek to chętnie przygarnę Twojego:-) Razem będzie nam jeszcze milej pospać...
    http://edis4.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Zastanawiasz się, czy Śpioszek rzeczywiście nam się podobał...?
    No to przekonasz się, ile będzie komentarzy zgłaszających chęć przygarnięcia go... i to od zaraz!!! Ja też ustawiam się w kolejce ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Oczywiście, że chcę się bawić, czerwonolicy śpioszek taki przytulaśny:)

    OdpowiedzUsuń
  21. Bardzo chętnie przygarnę Śpioszka :) ustawiam się w kolejce :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  22. Witam! Miło w tej kolejce,słyszałam,że dają coś super:)Jestem cierpliwa,więc cierpliwie będę stała do końca:)Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  23. I ja zgłaszam chęć przygarnięcia tak uroczego śpioszka:)Pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  24. Śliczne prezenty dostałaś. Śliczna śpioszka i miła zabawa :)

    OdpowiedzUsuń
  25. i ja oczywiście bardzo chętnie :)) spioszek bardzo mi sie podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Zapraszam do zabawy MUST HAVE. Szczegóły u mnie na blogu.

    OdpowiedzUsuń
  27. Chętnych to tu będzie sporo ,ale szybko ustawiam się w kolejce po takiego uroczego śpioszka :)
    Prezenty śliczne dostałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Słodziaki oczywiście urocze, zwłaszcza ta tabliczka.A co do cukierasów, to takiej gratki nie można przegapić. Zapisuje się z ogromną przyjemnością.

    OdpowiedzUsuń
  29. Ja też bardzo chętnie się pod śpioszkiem podpisuję. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  30. Mam nadzieję, że numerek 33 przyniesie mi szczęście.
    Nie może mnie tu zabraknąć Aniu :).
    Ściskam Ciebie czule :*

    OdpowiedzUsuń
  31. Też się zapisuję, jak moje poprzedniczki również mam ochotę na tego przesłodkiego śpioszka:))

    OdpowiedzUsuń
  32. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  33. miały być jeszcze pozdrowienia, ale kicia podeptała mi klawiaturę, wyszedł galimatias, dlatego to usunięcie komentarza było;))
    Więc pozdrawiam cieplutko:)))))

    OdpowiedzUsuń
  34. Prezenty super! Miłego i owocnego blogowania na następny roczek:)))

    OdpowiedzUsuń
  35. Jeszcze ja, jeszcze ja do kolejki pędzę :)))

    OdpowiedzUsuń
  36. Rozejrzyj się dookoła
    jaki piękny mamy dzień
    Jak wszystko w koło woła
    I pozdrawia Ci긦¸¸¦¸
    "Świeci słonko znów na niebie
    świeci dla mnie i dla Ciebie
    Niesie radość, na to liczę,
    więc Miłego Dnia Ci życzę."

    OdpowiedzUsuń
  37. I ja ustawiam się w kolejce po tę ślicznotkę :-) A przy okazji życzę jeszcze wielu lat owocnego blogowania :-) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  38. Marzy mi się ,że może wygram .... fajnie by było :)

    OdpowiedzUsuń
  39. Aniu minął nam wspólnie piękny roczek i nawet nie żartuj o tym, że gdzieś będziesz znikac.
    Cudowne cukieraski przygotowałaś, ja chętnie przygarnę śpioszka, będzie usypiał moją małą chrześnicę. Obecnie przytula się przed snem do anielskiego seruszka Twojej twórczości:-)
    ciepło pozdrawiam i życzę kolejnego równie twórczego roku!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. He Aniu! gdzie się podziewasz? mam nadzieję, że nie u w kolejce u lekarza, jak kiedyś wspominałaś?
      Żdrówka Ci życzę i do miłego:-)))"zobaczenia"

      Usuń
  40. Pozwolisz mi pozostać konsekwentną w swoim postanowieniu.Tylko żeby nie było że mi się śpioszek nie podoba.Bo to nie prawda.A ja nie kłamię.
    Mam do Ciebie jedną jedyną prośbę.Mianowicie "ZNĘCAJ SIĘ DALEJ NAD NAMI TAK CUDOWNIE". Będę pierwszą poddającą się tym torturom z największą ochotą:))))
    Przesyłam tysiące buziaków i uścisków jubileuszowych.

    OdpowiedzUsuń
  41. Wciąż przymierzam się do tego by uszyć sobie takiego śpiocha, ale jakoś nie wychodzi:)...A może nie będę musiała szyć?:):)
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  42. Tak się przejęłam,że zapomniałam pochwalić ślicznych prezentów które otrzymałaś:))))

    OdpowiedzUsuń
  43. Jasne, że mam ochotę :) Ja też myślałam o candy u siebie i tak myślę, i myślę, co by tu dać. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  44. Ustawiam się w ogonku :) nie przepuszczę takiej okazji :)

    OdpowiedzUsuń
  45. Ja tez !!!! Aniu , pozdrawiam serdecznie i powodzenia w dalszym blogowaniu ! My zawsze z Toba !
    Buziaki !

    OdpowiedzUsuń
  46. oj bawić się! bawić! obowiązkowo :) ustawiam się grzecznie w kolejce po śpiocha ;)

    OdpowiedzUsuń
  47. Śpioszek jest uroczy i bardzo mi się przyda dla malutkiego bratanka:)Życzę Ci Aniu następnego udanego roku blogowania. Warsztaty, mam nadzieję już wkrótce. Dam znać jak dogadam się w sprawie miejsca. Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  48. Aniu, słodziaki jakie dostałaś są prześliczne i niech nadal cieszą Twoje oczy!:) Gratuluję zbliżającego się roczku:) A do zabawy chętnie dołaczę, śpioszek jest tego wart:) Obserwatorem już jestem od jakiegoś czasu więć teraz banerke do wstawienia i dalej do zabawy:) Pozdrawiam serdecznie Marta

    OdpowiedzUsuń
  49. z przyjemnoscia usatwiam sie w kolejce po spioszka :)

    OdpowiedzUsuń
  50. Gratuluje zbliżającego się roczku i oczywiście ustawiam się w kolejce:)

    OdpowiedzUsuń
  51. I ja już jestem :) Boooskie aniele^^ :D

    Pozdrawiam,

    mrs-pereira.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  52. Ale cudny... ustawiam się grzecznie w kolejce i pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  53. super śpioszek :) i ja bym chętnie takiego przygarnęła :>

    OdpowiedzUsuń
  54. ojej..az sie zasapałam..nim dotarłam na koniec kolejki..a tu Candy :) to i ja się ustawiam:) i Pozdrawiam z mroźnego Podlasia:)

    OdpowiedzUsuń
  55. Ślicznioch z niego! Może bedzie mój??

    OdpowiedzUsuń
  56. Śliczne prezenty i jaką sprawiają radość....pozdrawiam cieplutko bo bardzo mrozi....

    OdpowiedzUsuń
  57. A ja się zapisuję z przyjemnością na takiego cukiereczka, jesli wygram to trafi do mojej Córuni :-) Ciepło pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  58. Śpioszek jest śliczny i mamy wiele wspólnego,bo też bym najchętniej zimę przespała.To będziemy śpioszki dwa.
    Aniu,jeszcze chcę Cię zaprosić do zabawy w seriale.Szczegóły na mojej stronie.Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  59. no ten śpioszek, to niczym mój bliźniak ukochany, którego nie mam :) oj i ja przespałabym chętnie te mroźne lutowe dni :)
    taki cukiereczek ... no nie da się obok niego przejść obojętnie :) zatem w kolejce się grzecznie ustawiam :)
    cieplutko pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  60. Aniu,zawsze musi być ten 1 raz,pamiętam mój i emocje związane z moim 1 CANDY. Cukierasy cudne. Leżę w szpitalu,przeglądam blogi i tak trafiłem na Twoje CANDY i oczywiście się zapisuję! Mam ogromną nadzieję,że może ten cudny anioł przyleci do mnie ;-). Pozdrawiam Cie bardzo serdecznie,Grzegorz.

    OdpowiedzUsuń
  61. Również ustawiam się w kolejce bo śpioszek jest taki milusi ;)

    OdpowiedzUsuń
  62. ja od poczatku pisalam,ze slodziak wiec staje w kolejce grzecznie :) moze do mnie trafi :)

    OdpowiedzUsuń
  63. Może i ja jeszcze spróbuję szczęścia bo śpioszek jest taki milutki ze miło by było go zdobyć.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  64. A dlaczego jeszcze tutaj nie dotarłam ?
    Oczywiście ustawiam się grzecznie !

    OdpowiedzUsuń
  65. Śliczne prezenty, więc spróbuję szczęścia w losowaniu. Pozdrawiam :).

    OdpowiedzUsuń
  66. fantastyczny jest ten anioł. aż mi głupio teraz że się nie ujawniałam że obserwuję ;-)

    OdpowiedzUsuń
  67. Ten przystojniak musi być mój!!! Miałabym do kogo przytulać się w nocy...hehe.
    Pozdrawiam:) Ania

    OdpowiedzUsuń
  68. Z miłą chęcia się zapiszę:)) Będę zaglądać i podziwiać cudeńka, które tworzysz!!!!
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  69. Bardzo chętnie dołączę do zabawy :)
    Info o candy w podstronie mojego bloga "Candy i konkursy".
    Zapraszam również na moje candy :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  70. Po śpioszki, aniołki i króliki to ja zawsze chętnie się ustawię:)

    OdpowiedzUsuń
  71. Ustawiam się nieśmiało w kolejeczce... bo jestem nowym obserwatorem... mam nadzieję, że mnie nie odrzucisz...

    www.magdalenardo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gdzież bym mogła odrzucić kogoś, kto kocha książki. Biegnę do Ciebie poczytać troszkę i pozdrawiam cieplutko.:)

      Usuń
  72. Ja chcę śpiocha, Bob byłby nim zachwycony :)

    Ps. Zapraszam do zabawy u mnie jeśłi masz oczywiście ochotę na taką zabawę. :)
    pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  73. Za oknami mroźny wiatr,słupek rtęci na dół spadł.
    Z domu wyjść się nie chce wcale,
    szukam ciepła w blogach stale.
    Z tą nadzieją tu przybywam i życzenia Ci zostawiam,
    by radośniej się zrobiło i na sercu było miło....
    ....serdecznie pozdrawiam.....
    Gdy będziesz czytać te słowa
    i głowę pochylisz nad treścią tej zwrotki,
    wiedz, ze w jej wnętrzu dla Ciebie się chowa
    mój UŚMIECH i BUZIACZEK SŁODKI

    OdpowiedzUsuń
  74. Jestem u Ciebie po raz pierwszy, ale spróbuję szczęścia! Śpioch jest mega fantastyczny!!!
    Pozdrawiam Lidka :O)

    OdpowiedzUsuń
  75. Dość późno jak na stałą czytelniczkę Twojego bloga (moja wina, szalałam na nartach), ale zapisuję się z wielką nadzieją, bo on mnie bardzo rozczula swoimi czerwonymi pyzikami.
    Uściski
    M.

    OdpowiedzUsuń
  76. I ja mam chrapkę na niego więc ustawiam się w kolejeczce.
    Pozdrawiam i liczę na szczęście.

    OdpowiedzUsuń
  77. Dołączam z przyjemnością i zapraszam na candy do siebie ;)

    OdpowiedzUsuń
  78. ale dłuuuga kolejka :) ustawiam się w niej :) szkoda, że nie umiem tak cudnie szyć:( zawsze marzyłam o takiej cudowności :)http://agpeart.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  79. Grzecznie staję w kolejce :)
    pozdrawiam i zapraszam na cukieraski do mnie

    OdpowiedzUsuń
  80. To i ja o stanę w tej kolejce po Śpioszka.
    Podziwiam go z każdej strony, sama spróbowałam uszyć aniołka i teraz już wiem ile to pracy. Jak sie patrzy to wszystko wydaje się takie proste, schody zaczynają się w momencie gdy zaczęłam szyć :)
    Więc tym bardziej jestem pełna podziwu, jest cudowny.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  81. Oczywiście, że się zapisuję. Jak to możliwe, żebym taką okazję u Ciebie przegapiła?

    OdpowiedzUsuń
  82. Ja tam się od początku nim zachwycam, z chęcią bym przygarnęła takiego śpioszunia, ale trzeba mieć trochę szczęścia:)

    OdpowiedzUsuń
  83. Grzecznie staję w tym długim, słodkim ogonku :-) Czerwonolicy jest śliczny!!!

    OdpowiedzUsuń
  84. Od niedawna jestem babcią i blogowiczką. "Poruszanie się" wśród tych wielu możliwości, jakie blogi proponują sprawia mi nie lada wyzwanie. Nie zawsze mogę sobie poradzić, np. jak w chwili obecnej chociażby zamieścić zdjęcie śpioszka na swoim blogu, ale jako blog obserwowany - został zamieszczony. Jeśli pomożesz mi w tym, będę wdzięczna. A śpioszek wielkiej urody, po prostu anielski. Podziwiam również Twoje inne manualne wyczyny - są rewelacyjne. Serdecznie pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  85. jakie imię ma OBŁĘDNE, mmm - ustawiam się i ja

    OdpowiedzUsuń
  86. Wylosuj mnie ! :-)
    Jeszcze nigdy nic nie wylosowałam, a on taki rozbrajający jest.

    OdpowiedzUsuń
  87. Mnie sie podoba! :) i mam okrągłą setkę :D
    i przede wszystkim obserwuję ;)

    OdpowiedzUsuń
  88. Kapitalny spioszek, bardzo mi sie podoba i chetnie sie nim zaopiekuje. Przy okazji zapraszam do mnie na CANDY. Pozdrawiam Kasia

    OdpowiedzUsuń
  89. Przyłączam się do kolejki.
    Pozdrawiam serdecznie.
    Magdalena
    quitemaxwork@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  90. Piękny jest :) Przyłączam się do zabawy :) http://pilaresatelier.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  91. Taki śpioszek przydałby się mojej córci.Piękny,zapisuje się.Pozdrawiam mari-sweetcarrot.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  92. Z przyjemnością staję w kolejce, z nadzieją, że może dopisze szczęście ;-) Korzystając ze sposobności zapraszam na candy na moim blogu. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  93. Ja też staję w kolejce może mi się uda:)

    OdpowiedzUsuń
  94. ...chcę zaadoptować tego cudnego janioła...

    http://anielskietchnienia.blogspot.com/
    zapraszam do siebie

    OdpowiedzUsuń
  95. Taki Aniołek idealnie będzie sie u mnie prezentował więc z przyjemnością wezmę udział w candy:)

    OdpowiedzUsuń
  96. czy jeśli dopiero dziś stałam sie obserwatorem to mogę się zapisać...?
    bo te czerwone lica są urocze!

    OdpowiedzUsuń
  97. Witam serdecznie :-) Ustawiam się w kolejce po te cudeńko :-)) Pozdrawiam :-)JSzl

    http://joanna.szlagor.net/

    OdpowiedzUsuń
  98. u lala jak bym mogła ominąć taką gratkę! szczęście że w porę zauważyłąm:)
    ustawiam się choć kolejeczka dłuuuuga.

    OdpowiedzUsuń
  99. ojej śliczny ten śpioszek, mam dla niego specjalne miejsce
    gratuluje rocznicy i bardzo ciekawego bloga
    MirellaS70@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  100. Śliczny śpioszek! Ustawiam się w kolejce i pozdrawiam! Gratuluję także rocznicy!:)

    OdpowiedzUsuń
  101. Staję w kolejce i gratuluję rocznicy! W rewanżu zapraszam na cukierka do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  102. śliczniuchny, więc staje licząc na szczęście w losowaniu i zapraszam do siebie na candy

    OdpowiedzUsuń
  103. Urokliwe sa Spioszkowe rumieńce ( do ospy im dalekooo). Troche pokrewne mamy zainteresowania - a tło w moim blogu o górach -moim zakatku w Gorganach- wręcz taką samą :)

    pozdrowienia i gratulacje rocznicy.

    OdpowiedzUsuń
  104. Piękny blog. Gratuluję roku. Śpioszek przecudny. Ustawiam się w kolejce. Ilona ilonak-n@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  105. Śpioszek jest cudny, chętnie go przygarnę :).

    OdpowiedzUsuń
  106. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  107. Jak to sie stalo, ze ja nie zauwazylam Twojego Candy wczesniej, jakos przespala, ale jeszcze zdazylam, gratuluje Roczku, pozdrawiam i teraz ju ustawiam sie w kolejce:)

    OdpowiedzUsuń
  108. Z przyjemnością się zapisuję i pozdrawiam serdecznie:)))

    OdpowiedzUsuń
  109. ja też! ja tez...pierwszy raz biorę udział w candy...a w mojej nowej sypialni Śpioszek byłby Śpioszkiem :)

    OdpowiedzUsuń
  110. stop, stop ja też jestem chętna :-) i po śpioszka się ustawiam ach i miałam napisać że obserwuję :-)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  111. Dopiero staję się Twoim obserwatorem, więc nie wiem czy mogę wziąć udział w zabawie, mam nadzieję że tak bo piękny śpioszek do wygrania, a do świętokrzyskiego to mam wielki sentyment bo mój mąż pochodzi tamtych okolic i wiem jak tam pięknie i jak można tam wypocząć.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przepraszam jestem ślepa chyba okazja na śpioszka mi przepadła bo do 29 lutego jednak i tak wygrałam bo znalazłam takiego fajnego bloga :)

      Usuń

Dziękuję pięknie za każde dobre słowo pozostawione w moim Zaciszu:)))