Obserwatorzy

sobota, 9 kwietnia 2011

... i znów "jajeczne" klimaty


Trochę w tym roku poszalałam z pisankami, a to jeszcze przecież nie koniec. Na razie przygotowane są te do dekoracji "Zacisza", a jeszcze trzeba będzie przygotować coś ciekawego do koszyka. Ale to dopiero przed sama Wielką Sobotą. Mam też ochotę powtórzyć eksperyment sprzed kilku lat i upiec kosz z ciasta drożdzowego. Pamiętam doskonale, że kiedy mały Janek niósł wtedy Święconkę był z niej bardzo dumny, bo była inna niż wszystkie.













A kotek nasz kochany, podobnie jak ten drewniany  patrzy na  pisanki kolorowe
 i zachodzi pewnie w głowę, a co to takiego...? 



Pozdrawiam Was kochani wiosennie i kolorowo!!! Miłego weekendu życzę mimo kepskiej pogody (przynajmniej u mnie taka ona jest).

6 komentarzy:

  1. Piękne , jestem pod wrażeniem :)Aniu, masz zdolności i Zacisze pewnie cudownie będzie się prezentowało w czasie Świąt , choć na co dzień też pięknie w Twoim Zaciszu :)
    Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  2. Właśnie siedzę na walizce, bo wyruszamy w nasze rodzinne strony. Będziemy obchodzić w naszym kościółku rocznicę ślubu. Dzięki, że ze mną jesteś, to dla mnie niezły doping do pracy na blogu. Piszę chociaż czasami jestem potwornie zmęczona pracą. A wiesz, ciekawe jest, że moje "szkolne" dzieciaki myślały, że jesteśmy dobrymi, "starymi" przyjaciółkami. Hmm??? Co Ty na to? Buźka!

    OdpowiedzUsuń
  3. To życzę miłego świętowania :) Cudownie, że moje "wizyty" na Twoim blogu , cieszą Cię , lubię tu zaglądać :) Pięknie tu i ciekawie , więc jestem pewna , że wkrótce Zacisze będzie "oblegane "i coraz więcej osób będzie tu u Ciebie gościć :)
    Ach , dzieciaczki kochane , nie wiem skąd im się to wzięło , ale to całkiem fajna "wizja " :):)
    Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  4. Witaj Olu, cieszę się, że do mnie zajrzałaś. Życzę Ci miłej niedzieli. Pa

    OdpowiedzUsuń
  5. Drożdżowy koszyczek? To ciekawe, koniecznie musisz sie z nami podzielić jakąś małą sesją:-)
    Widzę, że masz pieknego rudego pomocnika do pracy przy pisankach :-)

    pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję pięknie za każde dobre słowo pozostawione w moim Zaciszu:)))