Obserwatorzy

czwartek, 7 marca 2013

Znów straszą zimą




Dopiero co troszkę słońca nam zaświeciło, a tu znów straszą nas zimą :(((  Pozostaje  tylko wierzyć , że nie będzie tak źle jak zapowiadają. Z moją ręką jest już lepiej i mam nadzieję, że w weekend nareszcie będę mogła uzupełnić zaległości na Waszych blogach:)))  Nadal jednak oszczędnie obchodzę się z moją kończyną, dlatego piszę króciutko. Nie zrobiłam ostatnio nic specjalnego,  ale pokażę choć to co mam.

Na początek nowa dekoracja z zeszłorocznym filcowanym jajem.  Wykorzystałam do niej podstawkę od małego manekina, który mi się potłukł.




Ulubione przez mnie babeczki na szpileczki i nie tylko, teraz w wiosennej żółtej odsłonie. A pod spodem widać moje  nieudolne krzyżyki:))) Musiałam ich spróbować, ale raczej pozostanę przy podziwianiu Waszych prac:)






A na koniec wiosenny ptaszek :)





Moi  Drodzy bardzo Wam dziękuję za wszystkie miłe słowa i życzenia zdrowia. Będę pomału w weekend nadrabiać zaległości u Was. Cieszę się bardzo, że jesteście ze mną.  Dzięki Wam życie jest weselsze i duuużo milsze. Pozdrawiam Was wszystkich cieplutko. Ania:)  

40 komentarzy:

  1. Twoje babeczki na szpileczki wlały słońce w me serce ! Dzisiaj tak pochmurno...mgła a u Ciebie jak zwykle pięknie ! Jajo z filcu ? Przecudnej urody...
    Mam nadzieje ,ze Twoje czarne chmury odeszły...sama usiłuje się ich pozbyć bo rok zaczął się fatalnie
    Pozdrawiam serdecznie !

    OdpowiedzUsuń
  2. Aniu najważniejsze że ręka wraca do normy,dlatego nie nadwyrężaj jej zbytnio,choć to chyba nie możliwe...
    Jajko jest urocze !
    Dziękuje za odwiedzinki
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  3. dekoracja przepiękna, babeczki słoneczne i apetyczne ślicznie przyozdobione kwiatuszkiem i kokardką, a ptaszek uroczy- prosty, nie przesadzone i bardzo przy tym ładny

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne i bardzo romantyczne są Twoje dekoracje :)
    To prawda,że troszkę pochmurno i smutnawo się na dworze zrobiło.Pozostaje mieć nadzieję że to już końcówka tej przygnębiającej pogody :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Urocze jajeczko i bardzo fajny ptak a poduszki urocze jak zawsze. Zdrówka i powrotu do pełni formy życzę Aniu a zimy to chyba ostatnie podrygi, więc wytrzymamy.

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ładne ozdoby poczyniłaś. Śliczne są i słodkie, wręcz cukierkowe. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. babeczki SŁODKIE :)
    a ptaszorek iście wiosenny!...a jajo to prawdziwe dzieło sztuki! cudeńko!
    Pozdrawiam ciepło! pomimo zapowiadanego powrotu zimy! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. wszystko piękne a babeczki na szpilki po prostu odjAzdowe :D

    pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  9. Babeczki bajecznie słodkie :) Bardzo mi się podobają Twoje wszystkie ozdoby, są wyjątkowe .

    OdpowiedzUsuń
  10. Wszystko prześliczne, a na łapkę uważaj i oszczędzaj ją ile możesz.
    Zdrówka życzę i przemiłego dnia:)))

    OdpowiedzUsuń
  11. Jajko przepiękne, jeśli można to poproszę o kilka zbliżeń.
    Rękę oszczędzaj bo to nie przelewki, wydaje się, że już wszystko na dobrej drodze i nie boli, wtedy zaczynamy szaleć.
    Oszczędzaj ile możesz.
    Na dzisiejszą pogodę babeczki w sam raz :)))
    POzdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. Życzę żebyśmy świętowały dziś radośnie i spokojnie.
    Żeby dzisiaj było kolorowo
    i bezstresowo.Najwięcej mają witaminy
    nasze polskie dziewczyny.

    OdpowiedzUsuń
  13. Jajo świetne, ale babeczki cudo!!!!
    Zdrowiej, zdrowiej! A wiosna przyjdzie, w końcu:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Mam słabość do babeczek(bez podtekstów:)))i w dodatku nazywasz je babeczki tak jak ja,a nie kwiatki.
    Życzę zdrówka!

    OdpowiedzUsuń
  15. Wszystko śliczne ale babeczki przesłodkie! ;o)

    OdpowiedzUsuń
  16. U Ciebie tak pięknie i wiosennie że żadna zima nie straszna:))filcowe jajo cudne:))Pozdrawiam i powrotu do zdrówka życzę

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja mogę się tylko uśmiechnąć, wszak ptaszek zamieszkał w moim domu i jest mu tu bardzo dobrze:)obrazek haftowany też:)))

    OdpowiedzUsuń
  18. Ale te zolciutkie babeczki sliczne;) Pozdrawiam i zycze zdrowka

    OdpowiedzUsuń
  19. Ptaszek uroczy, a te babeczki na szpileczki są cudne, dobrze o tym wiem, bo jestem szczęściarą, która taką Twoją babeczkę posiada :))) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  20. Jajko rewelacja, jeszcze takiego nie widziałam.
    Wracaj do zdrowia, miłego weekendu!

    OdpowiedzUsuń
  21. Piękne ozdoby wielkanocne. Filcowane jajo mnie zachwyciło. Zdrówka życzę, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  22. Bardzo lubię podglądać co też znowu zrobiłaś i jak zawsze się zachwycam:)Pozdrawiam cieplutko♥

    OdpowiedzUsuń
  23. Aniu-dziękuję za dobre słowo i odwiedziny na moim blogu. Zajrzałam do Ciebie i...zostaje bo przemiły klimat panuje u Ciebie:)! Zaczynam czytać od najstarszych postów już dziś-pozdrawiam serdecznie-Ewa

    OdpowiedzUsuń
  24. Najważniejsze, że z ręką już lepiej, a Twoje prace, jak zawsze, sa śliczne . Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  25. Babeczki na szpileczki są urocze:) Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  26. Świetne są te babeczki. Bardzo przypadły mi do gustu. Piękne, dekoracyjne i użyteczne:)

    OdpowiedzUsuń
  27. e tam niech sobie straszą:)) my się zimy nie boimy, jak już tyle wiosennych akcentów można znaleźć na wielu blogach, a zwłaszcza u Ciebie, wspaniałe te filcowe jaja:) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  28. Świetny pomysł na babeczki:) Dziękuję za wizytę u mnie i pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  29. Piękne to jajo! babeczki urocze, a ptasio cudny:)

    OdpowiedzUsuń
  30. O jakie to filcowe jajco piękne! Super pomysł z babeczkami :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Oj Kochana tak wiosennie pięknie i radośnie jest u Ciebie, że wiosna będzie musiała wkrótce przyjść.Jeszcze tylko kilka dni przyjdzie na nią poczekać:))
    Piękności natworzyłaś.A na mnie zerka takie jedno piękne filcowe jajeczko stworzone przez Ciebie:))
    Dzięki za uściski przekazane przez Joasię:)
    Pozdrawiam serdecznie i życzę zdrówka.

    OdpowiedzUsuń
  32. Jak dobrze w taki bury dzień zajrzeć na taki ciepły i pogodny blog!
    Dzięki, że mogę chociaż popatrzeć na takie cuda!!!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję pięknie za każde dobre słowo pozostawione w moim Zaciszu:)))