Obserwatorzy

niedziela, 17 marca 2013

Pudła

Żeby nie psuć Wam pięknej słonecznej niedzieli nie będę nic pisać, bo humor mam nie najlepszy. Mam nadzieję, ze od tego Słonka zrobi się w końcu ciepłej na dworze i na mojej duszy:)  Dziś chcę Wam pokazać   kilka pudeł ozdobionych decu. Pudła  sklejkowe (po winie) dostałam od mojej przyjaciółki.  Jestem jej wdzięczna, że pomyślała o mnie i nie wyrzuciła ich. A oto pudła po lifingu. Wzór na tym z dziewczyną specjalnie  przetarłam papierem, żeby wyglądało na stare i trochę zniszczone.









Kochani dziękuję Wam, za wszystkie dobre słowa, które podtrzymują mnie na duchu i  sprawiają wiele radości. Życzę Wam wiele Słońca i ciepła w życiu i na dworze. Pozdrawiam cieplutko. Ania:)

48 komentarzy:

  1. wspaniałe pudełka...
    lubię Aniu ten styl !
    miłej niedzielki

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo ładne pudła :)))
    pozdrawiam ciepło i życzę miłej niedzieli

    OdpowiedzUsuń
  3. wspaniałe pudła podobają się takie wiosenne.
    Miłej niedzieli:))

    OdpowiedzUsuń
  4. Pudełka śliczne,mój ukochany motyw-róże.

    OdpowiedzUsuń
  5. Aniu jak pięknie zrobiłaś reliefy, jestem z Ciebie bardzo dumna.Buziaki i serdeczności posyłam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Joasiu dziękuję za wszystko:)Moje reliefy są jeszcze baaardzo nie równe, ale dzięki Tobie umiem je robić i bardzo polubiłam ten sposób zdobienia. Ściskam cię mocno:)

      Usuń
  6. Śliczne pudełka. Ładne motywy. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Aniu nie znam się na decu, zamierzam dopiero uczyć się tej pięknej sztuki dekoracji ale mam wrażenie, że Jesteś mistrzynią w tej sztuce zdobienia przedmiotów. Cudownie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Aniu! jestem zachwycona:))) co ja zrobię,że kocham róże!!!A reliefy super:)Ja próbowałam według wskazówek Joasi i nie wyszły:( po przecierkach było okropnie.Używałaś wosku budowlanego? Zazdraszczam ,że Ci tak się udało:)))Pozdrowionka:))))

    OdpowiedzUsuń
  9. Ale piekne pudla! A juz ta szkatulka to cudo:) Jak ja pieknie ozdobilas:) Swietne reliefy. Zycze milej niedzieli, pozdrawiam, Patrycja

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękne pudełka a róża to moja faworytka więc bardzo mi się podobają...pozdrawiam...

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękne ,reliefy wyszły świetnie i dodają uroku:)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo ładne Ci wyszły pudełka,świetnie ozdobione, ulubione rózyczki:)Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie da się nic innego napisać, jak tylko to, że świetnie i pięknie je odnowiłaś!

    OdpowiedzUsuń
  14. Witaj Aniu :) Miec taka przyjaciolke to samo szczescie :) Piekne pudeleczka Ci wyszly :) Ja osobiscie uwielbiam stare fotografie i filmy :)a ta kobieta i Twoje wykonanie Pieknie wyszlo :) Zycze Ci milego Dnia Aniu i aby Ci dobry nastroj wrocil !!! Duuzo Zdrowka (bo tego nigdy nie zawiele ) Slonka i Usmiechu :) Pozdrawiam Cie Serdecznie :) Agnieszka

    Dziekuje za mile odwiedzinki u mnie :) Ciesze sie ,ze owieczka Ci sie spodobala moja :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Pudełka ślicznie ozdobione i życzę poprawy nastroju na resztę niedzieli :)))

    OdpowiedzUsuń
  16. Niesamowicie ozdobiłaś pudła,koleżanka ich nie pozna:)To może być miły prezent,róże lubią wszyscy!Życzę zdrówka.

    OdpowiedzUsuń
  17. Jaka misterna robota ! Wspaniały efekt ! Jak zwykle z przyjemnością tu zaglądam oko nacieszyć :)

    OdpowiedzUsuń
  18. wspaniałe, a to ostatnie jakie eleganckie i tajemnicze! pewnie za sprawą zdjęcia, klimat niesamowity!

    OdpowiedzUsuń
  19. fantastyczne, efekt postarzenia bardzo fajny

    OdpowiedzUsuń
  20. Piękne te pudelka...takie z duszą...
    Złym humorem się nie przejmuj, minie jak tylko wiosna zawita:)))

    OdpowiedzUsuń
  21. pudełka są bardzo ładne :)
    życzę udanej niedzieli i powrotu dobrego nastroju

    OdpowiedzUsuń
  22. Śliczne są Twoje pudełka i w moim ulubionym motywie:)))Pozdrawiam serdecznie i dużo radości życzę

    OdpowiedzUsuń
  23. Śliczne pudełka, a reliefy prezentują się fantastycznie:)
    Dziękuję za odwiedziny na moim blogu :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Bardzo ładne te pudełeczka :) super pomysł!!!
    Zapraszam do mnie http://bukietowo.blogspot.com/2013/03/konkurs.html

    OdpowiedzUsuń
  25. Przecudne pudełeczka :) Lubię wszystko co stare.Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  26. Aniu, pudełka są cudowne :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  27. Życzę Ci humorku dobrego! Pudełka wyszły pięknie:)

    OdpowiedzUsuń
  28. musiałaś się przy nich napracować ale są fantastyczne !

    OdpowiedzUsuń
  29. Podoba mi sie efekt, jaki daje przetarta biala farba na drewnie...Takie ladne rzeczy robisz Aniu !
    Serdecznosci Ci sle wiele !

    OdpowiedzUsuń
  30. Witam imienniczkę :) Pudła są po prostu fenomenalne i z chęcią bym takie nabyła :) PS. Dziękuję za dołączenie do obserwatorów i zapraszam na wiosenne rozdanie. Ja już obserwuję Twój śliczny blog . Pozdrawiam Ania

    OdpowiedzUsuń
  31. Dziękuję za odwiedziny! wpadłam z rewizytą, a tu tak pięknie!!! pudełka cudne, bardzo podobają mi się te zdobienia:)

    OdpowiedzUsuń
  32. Szkatułka z dziewczyną bardzo udana. Reliefy zawsze dodają specjalnego charakteru, prawda?

    OdpowiedzUsuń
  33. pudełeczka rewelacja pozdrawiam ciepluteńko

    OdpowiedzUsuń
  34. Rozpływam się na widok takich cudownych pudełek...bardzo eleganckie,bardzo retro,baaardzo mi się podobają♥Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  35. Cudne!!! Podobają mi się takie postarzałe:))) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  36. Aniu, piękne, z dobrze dobranymi motywami i bardzo nostalgiczne są Twoje prace - do tego te przetarcia - super.
    Pozdrawiam Cię serdecznie i zapraszam Marta.

    OdpowiedzUsuń
  37. No to Kochana dokonałaś przepięknej metamorfozy tych pudełek.W dobre ręce trafiły:))No ale skoro już nasza wspólna Dobra Znajoma, (nie lada specjalistka w tej dziedzinie) nawychwalała to co mi zostaje dodać poza tym, że bardzo mi się podoba.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję pięknie za każde dobre słowo pozostawione w moim Zaciszu:)))