Obserwatorzy

niedziela, 27 lutego 2011

Pozdrowienia dla Lublina

    Przesyłam dziś szczególnie cieplutkie pozdrowienia do Lublina gdzie  odbywa się targ staroci. Bardzo żałuję, że nie mogłam się wybrać. Uwielbiam to miejsce, nigdy nie wyjechałam stamtąd z pustymi rękoma. Wie o tym mój znajomy. Zadzwonił dziś i "drażnił" się ze mną. Marku, ja naprawdę pamiętam, że za Wisłą też jest Polska i akurat tę Polskę i jej mieszkańców wyjątkowo lubię.
     Wszystkim "szperaczom" i amatorom starych przedmiotów polecam lubelską giełdę. To zaczarowane miejsce w zaczarowanym mieście.

1 komentarz:

  1. Potwierdzam- każda ostatnia niedziela miesiąca (chyba że wypada święto-wtedy trzecia).Dla każdego na miarę portfela, potrzeb i gustu.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję pięknie za każde dobre słowo pozostawione w moim Zaciszu:)))