Obserwatorzy

niedziela, 5 listopada 2017

Świątecznie :)

Witajcie Kochani,

Dzisiaj już troszkę świątecznie :) Właśnie skończyłam modernizację starej ozdoby drewnianej przyniesionej spod kosza :( Jak ją brałam moi chłopcy byli niepocieszeni, że znów coś targam do domu.  Ale jak dziś skończyłam odnawianie i przerabianie już nie mają wątpliwości, że było warto :)
A oto moje cudeńko :) I jak Wam się podoba ?
Warto było?







Pozdrawiam cieplutko i słonecznie, bo dziś w u nie piękne Słońce. :)

16 komentarzy:

  1. Warto było, warto, ozdoba piękna, klimatyczna. Pozdrawiam serdecznie :)).

    OdpowiedzUsuń
  2. Warto było!!!!piękna dekoracja:)))pozdrawiam serdecznie:)))

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ciekawa ozdoba, przyciąga wzrok. Śliczna jest :-) Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Warto było, piękna metamorfoza. I wygląda na dosyć sporą.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. super ! świetny pomysł Aniu... nietuzinkowa ozdoba świąteczna :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękna dekoracja...serdecznie pozdrawiam...

    OdpowiedzUsuń
  7. bardzo!
    wygląda przepięknie i jest bardzo oryginalna, a takie rzeczy bardzo lubię:)
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  8. Zdecydowanie było warto, bardzo podoba mi się taka ozdoba świąteczna elegancka i oryginalna. Pozdrawiam Ania

    OdpowiedzUsuń
  9. Penie, że warto było tachać...wyszło cudenko!!!
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję pięknie za każde dobre słowo pozostawione w moim Zaciszu:)))