Obserwatorzy

wtorek, 4 sierpnia 2015

Ugotowana . . . jestem :(

 Chyba podobnie jak wszyscy. Nosa z domu nie wyściubiam od 8.00 do 19.00 i spędzam czas na czytaniu książek. Przygotowuję się też pomału do nowego roku szkolnego :) I oczywiście troszkę szyję. Tym razem koszyczek wypełnił się kotkami i małymi potworkami z "resztek".





Moi drodzy pozdrawiam Was tym razem " chlodniutko", co by nie podnosić dodatkowo temperatury :) Dziękuję wszystkim odwiedzającym, za to, ze tu zaglądacie i nadal zachęcam do udziału w zabawie.
Ściskam. Ania

24 komentarze:

  1. Aniu, Twoje kotki urocze. Też słabo znoszę upały, dzisiaj pojechałam nad wodę już o 8 godz. potem zakupy i od 12 relaks w domu /chłodnym/...pozdrawiam serdecznie...

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne pluszaczki... a te kotki cudne!
    moc uścisków:) i ochłody życzę:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne kociaki :) a u mnie chłodzik, burza przeszła z porządnym deszczem, dopiero teraz słoneczko wyszło. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Aniu podziwiam Twoją fantazję, potrafisz z niczego wyczarować cuda. Te potworki z resztek są fantastyczne. Takie milusie, w zasadzie nie wiem dlaczego nazywasz je potworkami, one są cudownymi śmiejącymi się Nosulkami.

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczne przytulasy :) Fajnie i bardzo produktywnie spędzasz przymusowy czas pobytu w domu :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ciepło chyba wszędzie. U mnie dzisiaj było śmiesznie,z samego rana 32 a w południe 26 stopni, dosyć silny wiatr, było całkiem znośnie.Twoje zwierzaki bardzo pomysłowe i rozkoszne.Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Aniu oj jak ja bym posiedziała z książką w ręku :) marzenie przy tych moich żywiołach. Nawet robótkować mi się nie chce a trzeba a ty tu kosz słodziaków zrobiłaś :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Nieustannie podziwiam Twoje koty i nieustannie mi się podobają :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Super zwierzyniec!
    A Wiesz, że uwielbiam upały, czuję się świetnie, chyba powinnam mieszkać w tropikach!

    OdpowiedzUsuń
  10. To nie są potworki ale słodkie stworzonka :)
    I są śliczne, aż się dziwię, że masz siły w te upały pracować :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja także jestem pod wrażeniem tych uroczych stworzonek:))) Śliczne są! pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetne te Twoje kociaki!
    Również "chłodno" pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  13. Aniu ale masz fantazje, zwierzaczki są urocze:)

    OdpowiedzUsuń
  14. one są cudowne !!!! wręcz cudaśne !!!! a upał najlepiej znosi się na urlopie :-)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ugotowana czy nie, najważniejsze, że znów jesteś. A futrzaki cudne:) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Koszyk z kotami i stworkami -świetny! Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  17. Cudowne te Twoje "resztkowe" stworki ;) W sam raz do przytulania ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Koty są tak uśmiechnięte, że aż trudno uwierzyć w przegrzanie :) Bardzo udane stworki :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję pięknie za każde dobre słowo pozostawione w moim Zaciszu:)))