Obserwatorzy

poniedziałek, 10 listopada 2014

Mikołajkowe candy

Kochani,

Wiem, że ostatnio Was zaniedbuję, ale tak jakoś mi się życie układa, że to co najbardziej lubię muszę zostawiać na koniec:( Mam nadzieję, że wkrótce się to zmieni i będę mogła częściej do Was zaglądać, a przede wszystkim coś napisać ! Chcę Wam podziękować za to, że mimo wszystko do mnie zaglądacie i piszecie miłe słowa i  zapraszam wszystkich chętnych do zabawy:) Do wygrania mój mikołajkowy kot ze zdziwiona miną, uszyty jakiś czas temu:)


Jeśli się Wam spodobał i chcecie go przygarnąć bardzo proszę jest do wzięcia!
Zasady zabawy:
  • zostawcie proszę wpis wyrażający chęć wzięcia udziału w candy:)
  • zapraszam chętnych do grona obserwatorów:)
  • miło mi będzie jeśli podlajkujecie mnie na facebooku:)
  • umieśćcie banerek na swoim blogu, jeśli takowy posiadacie:)
  • zabawa trwa do 6 grudnia :)))
Ja skończyłam pisać, a słoneczko tak pięknie zaświeciło i zaprasza mnie do pracy w ogrodzie:) 
Zmykam więc, bo dużo jeszcze mam do zrobienia. Czekam na wsze wpisy :))) 
Buziaki. Ania

61 komentarzy:

  1. zdziwiony kotek jest niesamowity, chętnie przystaję w kolejce:)

    OdpowiedzUsuń
  2. uwielbiam koty i chętnie go przygarnę- http://hobbymarioli.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. obserwatorem jestem, fejsa nie mam, info w formie pisemnej na bocznym pasku zamieszczam- może być?

    OdpowiedzUsuń
  4. O jaki cudny , bardzo chcę spróbować szczęścia ,może do mnie się uśmiechnie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. To i ja bardzo chętnie się ustawię w kolejce po takiego fajnego kociaka. Jego mina z tych tzw "bezcennych"
    Ja z tym Fb tak sobie, ale chyba udało mi się udostępnić info o candy. A baner na blogu już wieszam.
    Serdecznie pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jaki sweetaśny ;-) zapisuję się z niecierpliwością do Twojej zabawy :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja lubię koty, więc takiego fajnego kociaka to bardzo chętnie przygarnę.:)
    Banerek wstawiony.:)
    Pozdrowionka, kochana.:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Kocisko jest prześliczne, całkiem do mojego "Cyrylka" podobny. Zgłaszam się więc do zabawy. Obserwatorką Twojego bloga jestem już od dawna. Banerek umieściłam.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczne kociaki, aż chce się je przygarnąć. Baner już wstawiam tam gdzie trzeba:) pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Oczywiście, biorę udział w zabawie! Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  11. Z chęcią ustawiam się w kolejeczce po takiego uroczego kocurka :-) Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  12. O a ja właśnie miałam rozmowę z moja Marcysią, że na wiosnę adoptujemy małego kota :-)
    Staje w kolejce
    Pozdrówka cieplutkie!
    i zapraszam na moje Candy

    OdpowiedzUsuń
  13. jak kociaki to i ja się Aneczko piszę !!!! już wstawiam banerek,,,
    hm... no właśnie nie wiem czy mam Cię na FB...

    OdpowiedzUsuń
  14. ale fajny kot :) skuszę się :) pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Serdecznie dziękuję za wizytę u mnie i zaproszenie do zabawy - oczywiście ustawiam się w kolejce, bo kot jest cudny i z wielką chęcią bym go przygarnęła.
    Info o zabawie w pasku bocznym bloga
    http://papierkowoniteczkowo.blogspot.com/
    w zakładce "Słodycze do wygrania", konta na Fb nie mam.
    Pozdrawiam serdecznie :))

    OdpowiedzUsuń
  16. Dziękuję za odwiedziny i sympatyczny wpis na moim blogu. Postanowiłam wpaść z rewizytą i od razu trafiłam na rozdawajkę. Spróbuję zatem szczęścia :)
    Pozdrawiam. Ola.

    OdpowiedzUsuń
  17. Do szycia mam dwie lewe ręce,więc chętnie wezmę udział w losowaniu takiego cudnego kociaka.Byłby ozdobą mojego domku:)Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  18. Już Mikołajki, ale ten czas leci... chętnie wezmę udział w zabawie.

    OdpowiedzUsuń
  19. Aniu jako zdeklarowana kociara ustawiam się oczywiście w ogonku licząc na odrobinę szczęścia, zaraz dopełnię formalności.

    OdpowiedzUsuń
  20. Zauroczona tym kocurkiem, również ustawiam się w kolejce. Zapraszam na mój blog http://zaplatanawniteczki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Z największą przyjemnością ustawiam się w kolejce, bo Zdziwiony KotoMikołaj jest cudny :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Prawdziwe cuda:) Zapisuje sie szybciutko:)
    Baner u mnie na blogu http://szydelkowe-cuda.blogspot.com/
    Pozdrawiam serdecznie;)

    OdpowiedzUsuń
  23. Aniu wszystkiego dobrego i codziennie takiego słoneczka :-)
    Oczywiście, że na takiego kotka mój domek i córcia czeka, więc na candy piszę się i mam nadzieję, że pod szczęśliwym numerkiem :-)
    serdecznie pozdrawiam i zapraszam na candy u mnie z okazji
    4 urodzin :-)

    OdpowiedzUsuń
  24. Ja też się zapisuję. Możę będę miała szczęście.
    Ogłoszenie wstawię na mój blog http://tajemnica-lalek-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. Na Mikołajki taki upominek przydałby się oj przydał pozdrawiam Dusia,

    OdpowiedzUsuń
  26. ja chętnie przygarnę pieszczochy, zgłaszam się :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Śliczny kociak:)))chętnie stanę w kolejce:))))Pozdrawiam serdecznie:))

    OdpowiedzUsuń
  28. Uwielbiam kotki :)
    Zapisuję się :)
    Banerek na moim blogu: http://poradydlakazdejkobiety.blogspot.com/
    Obserwuję i lubię na FB jako Sandi Cullen

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Aniu z miłą chęcią się zapisuję. Banerek pojawi się u mnie później bo mam problemy z internetem a obecnie korzystam z internetu w telefonie i bardzo ciężko co kolwiek zrobić nie mówiąc już o dodaniu posta. Pozdrawiam Ewelina

    OdpowiedzUsuń
  30. Zapisuję się. Śliczne kociaki,a że moja córeczka najbardziej lubi pieski i kotki to sama wiesz...?!

    OdpowiedzUsuń
  31. z wielką wielką przyjemnością spróbuję kociego szczęścia:)) pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  32. biorę udział, banerek na moim blogu http://teresa-teresa1305.blogspot.com/ :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Z chęcią ustawię po kotka w kolejce, banerek u mnie na blogu: http://my-hobby-crochet.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  34. kotek jest świetny więc zgłaszam się do zabawy :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Z przyjemnością zaopiekuję się tym słodziakiem :) Miałabym fantastyczny podarunek dla przyjaciółki kociary ;) ;) ;)

    OdpowiedzUsuń
  36. Kociak śliczny :)
    zgłaszam się do zabawy :) Banerek u mnie na blogu :)
    Pozdrawiam serdecznie Aneta

    OdpowiedzUsuń
  37. Po taką słodycz byłoby żal nie przystanąć:) dlatego z przyjemnością to robię:)
    Banerek u mnie: http://liona-mojepasje.blogspot.com/
    Pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  38. Piękny mikołajkowy kot:))) Staję w kolejce:))
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  39. ALLLE KOOOTEŁ!!!!!
    Może uda mi się go zdobyć:)

    OdpowiedzUsuń
  40. Nie mogłabym sobie odmówić nadziei... na posiadanie drobiazgu, który przypominałby mi o Tobie ;-)))
    a koty... mają w moim domu stale otwarte drzwi ;-)))
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  41. Coś pięknego. Moje dzieci by się zakochały, jednak nie robię im nadziei, bo z moim szczęściem obędziemy się tylko smakiem.
    Warunki spełniłam, pozdrawiam
    http://kreatywnamama85.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  42. Piszę się, uwielbiam koty, kociaki, kocurki ....a te są takie słodziaki :))

    OdpowiedzUsuń
  43. dla córy która uwielbia koty chętnie spróbuję szczęścia :) i z przyjemnością zostanę na dłużej

    OdpowiedzUsuń
  44. Juz widze jak moje dziewczyny tula tego kociaka ;)
    Chetnie stane w kolejce, moze sie uda :D

    OdpowiedzUsuń
  45. biorę udział
    obs. jako Sylwia Bomba
    sylviaaa100@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  46. Zapisać się muszę bo się uduszę:) W repecie zapraszam do siebie na moją rozdawajkę. Pozdrowienia

    OdpowiedzUsuń
  47. Piękny prezent dla mojej bratanicy, więc szczęścia i ja spróbuję .pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  48. Witam. Również przyłączam się do zabawy. Pozdrawiam ciepło ;)

    OdpowiedzUsuń
  49. Zgłaszam się i ja:)
    banerek: isthemagichereforever.blogspot.com/
    Pozdrowionka:)

    OdpowiedzUsuń
  50. Chętnie przygarnę kotka :)
    Blog dodany do obserwowanych, profil na fb polubiony.
    adata22@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  51. Choć nie mam bloga, to chętnie się zgłoszę :))

    OdpowiedzUsuń
  52. Fajne kociaki :)
    ustawiam się w kolejce :)
    obserwuję bloga i dodałam baner na swoim blogu :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję pięknie za każde dobre słowo pozostawione w moim Zaciszu:)))