Obserwatorzy

piątek, 3 stycznia 2014

Motyw jak co roku:)))

"Dla Ani, motyw jak co roku :)))" - tak głosił napis na prezencie,  który znalazłam pod choinką. Mogło to oznaczać tylko jedno, kryły się w nim jakieś cudeńka z moją ulubioną Audrey H. :)))  No i nie pomyliłam się,  oto co ukazało się moim oczom po odpakowaniu paczek :)




Tak więc poświąteczne dni poświęciłam na lekturę nowego albumu i  poszukiwaniu miejsca odpowiedniego na prezentację obrazu. Wprawdzie to tylko grafika ze sklepu, ale mnie i tak mi się podoba i pasuje do wystroju jednego z pokoi w Zaciszu :) Nie omieszkałam jednak szepnąć Mikołajowi -Gwiazdorkowi do uszka, że wolałabym aby namalował obraz dla mnie swoimi zdolnymi rączkami:))) Obiecał, że się postara. Taki był też jego zamysł pierwotny, ale jak zawsze czasu mu zabrakło:)))
Żeby całkiem nie przyrosnąć do kanapy wybraliśmy się  na rodzinną wycieczkę do Sandomierza. Pogoda dopisała, turystów jak na lekarstwo i było całkiem miło. Nie będę Was zanudzać zbyt dużą ilością zdjęć, chcę tylko zwrócić uwagę na to co mnie urzekło, to jest na piwniczki w podziemnej trasie. Od dawna marzę o  ziemiance -spiżarni,  nawet w WC czytałam jak ją zrobić, tylko mnie bardzo ma mi kto pomóc w tej robocie.







Na koniec moje robótkowanie, dwa wieszaczki decu. Zrobiłam je z myślą o pracowni.  Udało mi się dopasować wzór serwetki do zasłonek w kredensie:)




... i to by było na tyle.  Dziękując za wszystkie miłe słowa i życzenia, optymistycznie patrząc w Nowy Rok, mimo wszystkich przeciwności losu, życzę i Wam  moi mili zaciszni Goście samych pięknych dni, począwszy od najbliższego weekendu:) Buziaki. Ania

47 komentarzy:

  1. To bardzo miłe, jak prezenty spełniają oczekiwania. Sandomierz jest piękny, więc i piękny był spacer z pewnością. Wieszaczki kolorami faktycznie ślicznie dopasowałaś do zasłonek. Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  2. super prezent :)
    a zasłonki w kredensie urocze...i mówie to ja ;) osoba co za rózami nie przepada...ale te żółte wyjątkowo urokliwe...i pięknie wpasują się nowe wieszaczki...
    a spiżarnia to super pomysł! :)
    pozdrawiam i dobrych dni w nowym roku życzę :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne wieszaczki. Książka chyba udana jako prezent. Uwielbiam albumy i biografie. Sandomierz niestety położony jest bardzo daleko ode mnie. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajne prezenty:) Sympatyczna ta wycieczka do Sandomierza. Byłam raz, na zimowisku, i dobrze wspominam. Wieszaki są prześliczne. Piękne mają kolory. Wszystkiego dobrego w Nowym Roku:)))

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale swietny album..zazdroszcze Ci , wieszaczki swietne udalo Ci sie zrobic..nieustajacej weny Ci zycze w Nowym Roku

    OdpowiedzUsuń
  6. Rzeczywiście wieszaczki pasują idealnie. I zazdroszczę wycieczki do Sandomierza - jeszcze nie byłam. Życzę Ci, by w tym Nowym Roku spełniło się Twoje marzenie ziemianki-spiżarki :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Aneczko... na początek... wszystkiego dobrego w Nowym Roku !

    nie ma jak trafiony prezent pod choinkę... osobiście prawie zawsze dostaję to co lubię...
    wieszaczki śliczniste... i motyw idealnie pasujący do zasłonek;

    2 lata temu byłam w Sandomierzu na starówce... och... idealne miejsce dla mnie
    buziaczki

    OdpowiedzUsuń
  8. Jednym słowem - udane prezenty! Przepiękne wieszaczki, a jeszcze fajniejszy kredensik z zasłonkami:) Wszystkiego dobrego Aniu w nowym roku! Zdrówka przede wszystkim!

    OdpowiedzUsuń
  9. Wszystkiego najlepszego w Nowym Roku! Piękny prezent dostałaś:) Pozdrawiam serdecznie Ewa

    OdpowiedzUsuń
  10. Pieknie Ci wyszły te wieszaki, jestem zachwycona również tą zasłonką na kredensie bo wprowadza taki ciepły, sielski nastrój. wszystkiego dobrego w 2014 roku:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Super wieszaczki :)

    A piwniczka rewelacja! Sandomierz to rodzinne miasto mojego Dziadka ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ach piękny Sandomierz...Ja już zwiedzanie mam za sobą i zachwycił mnie szczególnie:) Gratuluję tak trafnych prezencików:) a wieszaczki prześliczne:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Wieszaki są niesamowite. Pięknie je ozdobiłaś:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Pięknie spędziłaś poświąteczne dni ciekawa książka i urokliwy Sandomierz:))
    Wieszaczki ozdobią Twoją pracownię tworzą piękną całość z kredensem:)
    Pozdrawiam słonecznie

    OdpowiedzUsuń
  15. Wieszaczki śliczne!!!! A album sama bym chętnie przygarnęła:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Sandomierz :) uwielbiam to miasto i też byłam tam w Nowy Rok na spacerku :) :) A wieszaczki prześliczne :)

    OdpowiedzUsuń
  17. wieszaczki- urzekające!:) a Sandomierz jak widzę piekny o każdej porze roku.Trasę zwiedzałam- też mi się podobało:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Witaj Aniu w Nowym Roku, dziękuję za piękne ciepłe, życzenia. Wiesz że jak zobaczyłam Audrey to uśmiechnęłam się pod nosem i pomyślałam że jest jakaś magiczna więź miedzy wami:) może ta delikatność która mnie tak w ujmuje... Aniu śliczne wieszaczki, fantastyczni udało Ci się dopasować do zasłonek. Będą się ładnie komponować. Serdeczności posyłam. Buziaki Asia

    OdpowiedzUsuń
  19. Pięknie u Ciebie jak zawsze klimatycznie...Przepięknie postarzony kredens szkoda że nie można podziwiać w całości :) wieszaczki pięknie się komponują ...Samych w wspaniałości w Nowym Roku ..

    OdpowiedzUsuń
  20. Śliczny prezent dostałaś a wieszaczki na tle kredensu prezentują się wspaniale. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Świetny prezent:)))i robótki śliczne:)))Pozdrawiam i dobrego roku życzę

    OdpowiedzUsuń
  22. piękne wieszaczki, wszystkiego dobrego w Nowym Roku:)

    OdpowiedzUsuń
  23. Jak to dobrze mieć Mikołaja,który wie co Cię ucieszy.Miłe prezenty.
    Wieszaczki w komplecie są szczególnie urocze.
    Sandomierz koniecznie musimy odwiedzić.Może latem?Dobrego roku,Aniu!

    OdpowiedzUsuń
  24. I wieszaczki i firaneczki śliczne, słoneczka dodają :-)
    Taka piwniczka-ziemianka to tez moje marzenie, miejsce juz znalazłam , z wykonaniem też problem
    Ja też czytam w WC :-) tylko tam , jak na razie nikt mi nie przeszkadza :-)
    Kochana, wielu powodów do radości w każdym dniu Nowego Roku!

    OdpowiedzUsuń
  25. Aww.. jakie cudne te Twoje wieszaczki ^^ I pasują jak ulał!

    OdpowiedzUsuń
  26. Sandomierz miałam okazję kiedyś odwiedzić, bardzo urokliwe miasteczko, chętnie bym tam wróciła. Bardzo ładne wieszaczki w pozytywnych kolorach :)

    OdpowiedzUsuń
  27. ...bardzo piękne wieszaczki, ale bardziej spodobał mi się sposób fotografowania chyba zapożyczę... ^^

    OdpowiedzUsuń
  28. Trafione prezenty są cudowne! Nie widziałaś może w Sandomierzu Ojca Mateusza? :D Zawieszki wyszły Ci fantastycznie :)
    Pozdrawiwam cieplutko!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojca Mateusza w cielesnej postaci nie widziałam, ale jego duch obecny był wszędzie:))) A pamiątkowy naparstek obowiązkowo z jego podobizną:)

      Usuń
  29. Wieszaki rzeczywiście idealnie dopasowane!

    OdpowiedzUsuń
  30. Dużo optymizmu na Nowy Rok. Wieszaczki super i faktycznie z zasłonkami tworzą piękną całość. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  31. Dużo optymizmu na Nowy Rok. Wieszaczki super i faktycznie z zasłonkami tworzą piękną całość. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  32. Wszystkiego najlepszego w Nowym Roku Aniu !
    prezenty super,a wieszczki prześliczne :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Piękne prezenty :) Wieszaczki świetnie dopasowane do komódki :) Wszystkiego dobrego!

    OdpowiedzUsuń
  34. Też uwielbiam Audrey, śliczne prezenty.
    Wszystkiego najlepszego, pomyślności i szczęścia w nowym roku i żeby Twoje marzenia zawsze się spełniały:) pozdrawiam serdecznie Monika:)

    OdpowiedzUsuń
  35. Aniu, piekne te wieszaczki... sandomierza zazdroszcze, piekne miasto a ja tam nigdy nie bylam :( Gwiazdorek sie postaral, taki osobisty prezent to skarb-oznacza to, ze sie zastanowil, poszukal (co na pewno zajelo stroche czasu i staran) i wreszcie zadedykowal...- brawo dla niego :D
    pozdrawiam cieplutko
    ania

    OdpowiedzUsuń
  36. Śliczne wieszaczki idealnie pasują do Twojej pracowni:)
    Mikołaj się postarał ,widać ,że grzeczna byłaś :)
    Widzę zdjęcia z Sandomierza,szkoda ,że nie dałaś znać o swoich planach .......to tylko 7 km do mnie na kawkę:)
    Wszystkiego dobrego w Nowym Roku!

    OdpowiedzUsuń
  37. Aniu wieszaczki super wpasowały się w klimat kredensu:)Samych dobrych dni w 2014 r")

    OdpowiedzUsuń
  38. Piękne zdjęcia pięknego miasta.
    Najlepszego na 2014!

    OdpowiedzUsuń
  39. Ilekroć tutaj zaglądnę popadam w jakiś taki dziwny nastrój, nie umiem go do końca nazwać. Jakaś tęsknota, ulotne wspomnienie z dzieciństwa. Wiem, że co jakiś czas muszę tutaj być.

    OdpowiedzUsuń
  40. Fajne prezenty i udana wycieczka. Wieszaki do pracowni bardzo ładne i pasują kolorystycznie. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  41. Wieszaki piękne !!!
    Dziękuję za fotorelację i pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  42. Aniu gratuluję Ci tak pięknej liczby stałych wielbicieli Twoich prac i Twojego bloga:-))) 500 osób! to robi wrażenie :-)))
    Jako jedna z wielbicielek mam nadzieję spotykać Cię częściej i mniej zagonioną :-)))
    Fajnie zgrałaś te wieszaczki do zasłon, to jest ten najfajniejszy moment w twórczości własnej.
    cieplutko pozdrawiam i lecę poszukać posta z Twoim candy, bo zapisanie się odłożyłam na później i obawiam się, że to później za długo trwało...

    OdpowiedzUsuń
  43. wieszaczki super no i obrazek z Audrey oczywiście, ja mam 50 km do Sandomierza i tez często tam jeżdżę, a odwiedzasz targ staroci???

    OdpowiedzUsuń
  44. Witam bardzo, bardzo serdecznie!
    Dziękuję za odwiedziny i pozostawiony komentarz.
    Podziwiam ogromne pasje i przeróżne zainteresowania.
    Od Ciebie można tak wiele się nauczyć.
    Już wpisuję Twój blog do moich ulubionych!
    Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję pięknie za każde dobre słowo pozostawione w moim Zaciszu:)))