Obserwatorzy

czwartek, 16 sierpnia 2012

Nim wpadnę w wir prac domowych...

... chcę Wam pokazać mój ostatni zakup, z którego cieszę się jak dziecko i ostatnią pracę, którą wykonałam. 
Kubeczek zakupiłam w jakimś tanim sklepie. Wzór urzekł mnie i nie mogłam sobie odmówić posiadania go. Dziś piję sobie z  niego herbatkę i sprawia mi to wielką przyjemność.




 A drugą przyjemność sprawia mi patrzenie na mój wieszczek w sypialni, ostatnie dzieło które własnie zawiesiłam na ścianie. 




Deskę sama postarzyłam nie tylko farbą ale i przy pomocy struga.

(Elu poznajesz Anielinkę?Patrzenie na nią to również frajda, kiedy otwieram rankiem zaspane oczy ona mi mówi dzień dobry. ) Czasem zastanawiam się jak mój mąż wytrzymuje ten różany nalot na naszą sypialnię. Ostatnio nawet zapytałam go czy mu to nie przeszkadza. Ale powiedział, że nie. Chyba mnie naprawdę kocha:)))
Pozdrawiam Was baaardzo cieplutko i dziękuję za każdy miły wpis w moim zacisznym kąciku. Ania:)

36 komentarzy:

  1. Cudowny zakup ,
    ale wieszaczek z ozdobnikami wygląda BOSKO !

    OdpowiedzUsuń
  2. I znowu są mile pobawiłaś i masz uroczy wieszaczek, a zakup udany. Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczny wieszaczek i te zawieszki. Takie dodatki moim zdaniem umilają nam dom, toteż czy mogą szpecić, choć i ja za różem nie przepadam. Czy kubeczek jest z sitkiem na fusy. Posiadam taki, choć nie taki ładny. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak jest wkładka na fusiory w środku. Dla mnie to ważne bo uwielbiam zieloną herbatę zaparzaną z liści. :)

      Usuń
  4. Wszystko takie śliczne ,kubeczek cudowny! różane cudowności i zawieszki !w Twojej sypialni musi być bosko:)sama uwielbiam motyw róż:))pozdrowionka cieplutkie:)))

    OdpowiedzUsuń
  5. Zakup bardzo udany.Ja też mam swój ukochany kubeczek...ale to "krzywulec" od Koroneczki.Mam go już kilka miesięcy i jest wciąż numerem1.
    A wieszaczek delikatny jak wszystko co robisz!
    Buziaki Aniu!

    OdpowiedzUsuń
  6. Oj kocha,kocha skoro tyle róż nie naruszyło męskiego ego:))))Jednak przez to ,że potraktowałaś ten wdzięczny wieszaczek strugiem nie jest już taki słodki.Naprawdę staroć Ci wyszadł.Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja też chcę taki kubeczek:D
    Wieszaczek śliczny , retro i pięknie zagospodarowany:)
    Pozdrawiam Cię serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  8. z takiego kubeczka to i herbata, czy kawa lepiej muszą smakować ;) śliczny jest! a postarzony wieszaczek różany świetna robota, anielica dopełnia całości, musi pięknie zdobić sypialnię :) no i super Mąż!

    OdpowiedzUsuń
  9. piękne rzeczy tworzysz:)
    dziekuję za miłe słowa i odwiedziny u mnie:)
    pozdrawiam i pewnie nie raz tu jeszcze zajrzę:)

    OdpowiedzUsuń
  10. A ja się przyjrzałam tym różom na wieszaku - mam te same serwetki i byłam ciekawa, czy slęczałaś i wycinałaś te wszystkie drobiażdżki i drobne łodyżki :d I widzę, że nie tylko ja mam lenia :)
    Pozdrowienie cieplutkie!

    OdpowiedzUsuń
  11. Aniu kubeczek jest taki "TWÓJ" w najlepszym tego słowa znaczeniu,romantyczny delikatny i słodki,myślę ze tych samych określeń mogę użyć opisując twój wieszaczek.Pozdrawiam bardzo cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  12. kubeczek śliczny , ale wieszak jeszcze piękniejszy:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja tez mam takie slabosci kubeczkowe, i nigdy nie bedzie ich za duzo!Fajny wieszaczek! milo u Ciebie!

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja na miejscu Twojego męża tez bym tak odpowiedziała jak on ...no bo jaki błogi jest sen w takich klimatach...Pozdrawiam E:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ach, taki kubek mi się marzy... muszę ruszyć na miasto:) Wieszak jest cudowny, pasuje do malżeńskiej sypialni, przecież mężczyźni też kochają kwiaty:) Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  16. Kubek przesłodki, a wieszak bardzo klimatyczny. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  17. kubeczek jest cudny ... ja mam dwa takie i sę przeswietne i nie żałuje ze je kupiłam mimo że nie mają tak pięknego wzoru jak twój ...
    pozdrawiam ciepluteńko

    OdpowiedzUsuń
  18. Aniu w takim cieplutkim wnętrzu każdy czuje się dobrze:)Nawet....mężczyzna:)

    OdpowiedzUsuń
  19. śliczny kubasek... a wieszak rewelacyjny Aniu ... ha - też mam juz przygotowaną deskę pod niego ... czyżby jakaś blogowa telepatia ? hihi

    OdpowiedzUsuń
  20. ten wieszaczek jest taki ślicznie delikatny - rewelka !

    OdpowiedzUsuń
  21. Ja też z wielką przyjemnością patrzę na ten cudny wieszak i kubeczek też jest śliczny:))Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  22. Wieszak jest cudny!!!!!!! Sypialnia różana to marzenie, nawet męskie:). Buziole:)

    OdpowiedzUsuń
  23. Przepiękny wieszak!!! I urocze ozdoby na nim zawisły. Pozdrowienia ślę i dobrej nocy życzę:) kiedyś guga ze skarbczyka teraz nela z kufra:))))

    OdpowiedzUsuń
  24. Mała rzecz a cieszy, śliczny wieszak....pozdrawiam...

    OdpowiedzUsuń
  25. Piękny wieszaczek łącznie z akcesoriami! Z ulubionego kubeczka herbata lepiej smakuje! Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  26. Z takiego kubeczka ,to na pewno herbatka lepiej smakuje:)
    wieszaczek jest cudny ,a anielinkę poznaję ;))
    mojemu męzowi tez nie przeszkadza ilośc aniołków i serduszek w domu ;))Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  27. kubek jest przepiękny.. :) zazdroszczę.. :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Sliczny rozowy kubek i bardzo udany retro wieszaczek a ze rozowy..no coz , kazda z nas jest gdziew w glebi dziewczynka a moja wnusia zapytala mnie kiedys czy ja lubie Dode bo ona tez wszystko ma na rozowo..znaczy sie Doda...Pozdrawiam .)

    OdpowiedzUsuń
  29. jaki masz piekny kubaczek a wieszaczek i dodatki przesliczne

    OdpowiedzUsuń
  30. mam kubek z tej serii, również w kwiecisty wzór, śliczne one są :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Śliczny kubeczek kupiłaś. Wieszak pięknie ozdobiony, taki romantyczny styl i te zawieszone przedmioty bardzo pasują. Mnie jak widziałaś też decu wciągnęło. Mam w domu masę metalowych puszek, które można by odmienić. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  32. Bardzo subtelny i piękny wieszaczek, motyw różany idealny:) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję pięknie za każde dobre słowo pozostawione w moim Zaciszu:)))