Obserwatorzy

niedziela, 11 marca 2012

Dziękuje..

Weny nie było, ale byłyście Wy moje kochane. A jak ma się tyle przyjaznych duszyczek, to i dobry humor, i wena powracają szybko. A oto efekt dzisiejszych eksperymentów. Filcowałam kolejne jajo, trochę większe niż poprzednie i dodałam farbowaną gazę. Ciekawa jestem bardzo, jak Wam się spodoba ten efekt.  Kolor w rzeczywistości jest taki jak na tym pierwszym zdjęciu. 




 I jeszcze te dwa zajączki powstały dziś.



A to wszystko wasza zasługa. Dziękuję Wam bardzo, że jesteście ze mną. Życzę udanego i twórczego tygodnia. Pozdrawiam cieplutko. Ania:)

54 komentarze:

  1. Cieszę się, że znów zaglądam! Cudne te króliczki! Cały blog jest świetny! Muszę zaglądać częściej! Pozdrawiam serdecznie
    Ola

    OdpowiedzUsuń
  2. Kochana te zajączki takie właśnie, szarutkie - jak dla mnie bomba!!!!!!!!!!!!
    Cudne są! Jajo też wygląda uroczo, ale zajączki, idę jeszcze na nie popatrzeć!

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale piękne ozdoby będziesz miała na stół świąteczny :-).Cieszę się, że znowu masz wenę :-))). Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Jajka wyglądają bardzo ciekawie jednak moje serce skradły te przesłodkie króliczki! Pozdrawiam1

    OdpowiedzUsuń
  5. Siedzę nad pustym prostokątem pustego komentarza i próbuję odnleźć słowa największego uznania dla tych jajek, ale nie ma takich. Oniemiałam z zachwytu i tyle, nie da się tego mojego zachwytu opisać.

    OdpowiedzUsuń
  6. Jaja baaardzo pomysłowe!Świetnie to wygląda.Króliczki z pewnością będą królować na Twoim stole.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  7. Chyba żartujesz! Takie cuda były robione bez weny??? Rajuśku, to jak wena wróci to będę w okularach słonecznych tu zaglądać żeby mnie blask Twych prac nie oślepił B-)

    OdpowiedzUsuń
  8. jaja sa obledne a kroliczki slodkie jak takie cuda robisz bez weny to ja nie wiem co to bedzie z wena.

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetny efekt z tą farbowaną gazą. Gratuluję pomysłu i wykonania.
    Buziaki ślę i życzę wspaniałego, twórczego tygodnia.

    OdpowiedzUsuń
  10. Efekt gazowy super!Boskie te króliczki :)))Pozdrawiam cieplutko:)))

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękne i wytworne jajo zrobiłaś! Pozdrawiam i miłego tygodnia życzę:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  13. Aniu ... podziwiam Cię za Twoje pomysły !

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękne filcowanki, a co to będzie jak Ci wena wróci:)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo ciekawe są efekty i na jajach i zajączki bardzo słodkie i romantyczne. Śliczne i nietypowe nie widziałam takich nigdzie.

    OdpowiedzUsuń
  16. Jejku jakie to wszystko śliczne.Jestem pod wielkim wrażeniem.Nie wiem co bym porwała jak bym mogła.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  17. nabrałam się, na pierwszy rzut oka myślałam, że te jajka są malowane! dopiero jak przeczytałam, że filcowałaś i jak dokładniej się przyjrzałam na większym monitorze to widzę pięknie ufilcowane jaja w super kolorach!
    króliśki słodkie :)

    OdpowiedzUsuń
  18. O Kochana, skoro odwiedziny i dobre słówko tak pięknie na Ciebie zadziałały to mogę wpadać co parę minut:)))))
    Efekty z tą gazą fantastyczne.Tak samo jak te piękne zajączki.
    Pozdrawiam cieplutko życząc również udanego tygodnia.

    OdpowiedzUsuń
  19. Zające są piękne. Aż proszą, by ustawić je w zieleni, np. w rzeżusze.

    OdpowiedzUsuń
  20. wena szybko wróciła a efekt fantastyczny:)

    OdpowiedzUsuń
  21. Zajączki są cudowne! A jajo ma ciekawy efekt z tą farbowaną gazą. Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  22. Aniu,dobrze,że wena wróciła i dzięki temu możemy oglądać Twoje wyjątkowe prace :) Pięknie filcujesz :)

    OdpowiedzUsuń
  23. No proszę :) - wiedziałam :)
    Cuuuuuudności!

    OdpowiedzUsuń
  24. Aniu!Stajesz się mistrzem filcowania!
    Pozdrawiam serdecznie Ula

    OdpowiedzUsuń
  25. jajcarski efekt z gazą - SUPER!!! a talerze z poprzedniego posta rozwaliły mnie na łopatki - gratuluję utalentowanego syna!!! no wiadomo, talent po mamusi ;-) pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  26. Aniu a nie mówiłam, jak już przyszedł czas i zrobiłaś te cuda, to wszystkim buty z nóg pospadały z wrażenia, zresztą mnie też hi hi. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  27. Jajko wyszło super, a kicaki świetne.
    Pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  28. Tyle u Ciebie ciekawych rzeczy i już przygotowania do świąt widzę, jaja super....pozdrawiam...

    OdpowiedzUsuń
  29. Aniu - masz super pomysły! I jajka i króliczki prześliczne!

    OdpowiedzUsuń
  30. O jej zajaczki wyszły pzesłodkie, zauroczyły mnie:-)
    Wena wróciła-brawo!!!A jajo prześliczne- jeszcze kurki zafilcuj:-)

    OdpowiedzUsuń
  31. Miałaś świetny pomysł dodając farbowaną gazę, efekt super.
    Zajączki pierwsza klasa, podobają mi się bardzo.

    OdpowiedzUsuń
  32. Cudne jajeczka Aniu :) Fajnie ,że wena wróciła i znowu mogę podziwiać Twoje wytworki :) Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  33. Bardzo mi się wszystko podoba !! Jajo jest cudowne ,a zajaczki niezwykle urocze :))

    OdpowiedzUsuń
  34. Bardzo mi się podobają, baaaardzo! A jajeczko Ci wyszło jak malowane, piekne!

    OdpowiedzUsuń
  35. O matuś, zajączki cudne, ale jajeczka ... boskie.
    Skąd Ty czerpiesz pomysły ?
    Nie mów o braku weny, wszystkie Twoje prace są rewelacyjne.
    Pomysł z farbowaną gazą wypróbuję, jest, no brak mi słów --- nietuzinkowy.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  36. Piękne są i jajko i zajączki. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  37. Piękności pokazujesz, i zajączki i pisanka widziały rękę mistrza!

    OdpowiedzUsuń
  38. Śliczne jajo i milutkie bardzo fajne zajączki!!! Serdecznie pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  39. Jaja z postu na post zachwycają coraz bardziej ale zajączki to zaskoczyły mnie całkowicie...pozytywnie oczywiście.
    Pozdrawiam Ewa

    OdpowiedzUsuń
  40. Jajo cudne. Nie mogę uwierzyć, ze to wilcowane jest. W pierwszej chwili myślałam,że to decu. Śliczne zajączki. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  41. Piękne jajeczka , wyglądają prześlicznie ;)! Zajączki są słodkie ;)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  42. Cudne jajeczka i zajączki!
    Zapraszam do zabawy na moim blogu :-)

    OdpowiedzUsuń
  43. Sprytne i bardzo ciekawe te Twoje zajączki :) Pozdrawiam Marta

    OdpowiedzUsuń
  44. uuuu ja chce króliczka są cudne po prostu :)

    OdpowiedzUsuń
  45. Przepiękne filcowe dzieła! Aniu, jesteś po prostu artystką:). Gratuluję, ściskam Cię mocno i czekam z zapartym tchem na następne pomysły:)))))

    OdpowiedzUsuń
  46. O rety! Jakie to jajo niesamowite! Brak mi słów, które oddałyby mój zachwyt. Szczerze i poważnie. Zające też mi się bardzo podobają:)

    OdpowiedzUsuń
  47. Świetne jaja! Super efekt z farbowaną gazą, muszę też spróbować :)))))

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję pięknie za każde dobre słowo pozostawione w moim Zaciszu:)))